COŚ WIĘCEJ

Mówią mi, że jes­tem szcze­ra i up­rzej­ma. Tłumaczą, że mój uśmiech zachęca ich do działania. Twierdzą, że to dzięki mnie pod­noszą się na no­gi. Ale ja prze­cież nic ta­kiego nie ro­bię. Ow­szem, cza­sem po­daję im chus­teczkę, gdy płaczą. Po­magam wstać, gdy tracą nadzieję i upadają. Przy­tulam, gdy te­go pot­rze­bują. Nigdy jednak nie sądziłam, że to tak bar­dzo im po­maga. Nie wiedziałam, że wkraczam do ich życia i staję się czymś więcej niż tylko ołówkiem. Jestem kredką, która nadaje barw małemu skrawkowi ich szarego zeszytu. Pomagam i jestem zawsze, gdy tego potrzebują. 
Z a w s z e 

A mi­mo to mnie nie ma kto pod­nieść. Sa­ma so­bie po­daję chus­teczki i sa­ma się przy­tulam. Sama wstaję i sama pokonuję przeszkody. Może po­pełniam błąd, nie dos­trze­gając ich po­mocy w swoim życiu. Może jestem egoistką. Może sama kopię dół i sama w niego wpadam. Może nie potrafię się przyznać do pomyłki. Może zbyt wielu rzeczy nie zauważam. Może tkwię w złym miejscu i powinnam postawić krok dalej. Najtrudniej jest się przyznać do własnego błędu, gdy nikt nas nie nauczył pokory. Ciężko jest się pozbyć starych przyzwyczajeń. Odrzucić je na bok i powiedzieć, że były złe. Chcesz odnaleźć błędy w swoim życiu? Zastanów się przed tym i zastanów się po tym. Co złego zrobiłeś? Zastanów się długo, zastanów się krótko. Ile błędów zliczyłeś? Ile z nich popełniłeś ponownie? Może postanowisz zmienić coś w swoim życiu? Może. 
M o  ż e 


Fotograf: Łukasz Zajko 

Makijaż: Paula Olszewska

107 komentarzy:

  1. Ciekawy post. Ja też czasem czuję jakbym była dla wszystkich a dla mnie nie byłoby nikogo...
    Obserwuję, prześliczna z Ciebie dziewczyna!


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, jak Ty... Naprawdę! Świetny wpis, piękny makijaż i śliczna TY 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobało to porównanie do ołówka i kredki, takie obrazowe i przemawiające do wyobraźni. Ładnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się coś dorzucać od siebie, choć po takiej przerwie nie było łatwo :)

      Usuń
  4. Często mam podobne uczucie. Wiem, że innym pomagam, lecz mi nie pomoże praktycznie nikt. Może to moje błędy, nie wiem. W każdym razie zastanowię się, świetny wpis. Masz śliczne oczy :)

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakiś impuls do przemyśleń, Karola! :)

      Usuń
  5. Ciekawy post i ładne zdjęcia. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo piękne zdjęcia ;:)
    zapraszam do siebie ;) http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie!!! Również mam często takie uczucie.
    Oczy masz cudowne. Zakochać się można.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem też mam podobne odczucia do Twoich, ale najważniejsze to znaleźć światełko w tunelu :). Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. eh..gdybym ja umiala sie tak pieknie malowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, przepiękna Ty!
    Pozdrawiam :)
    https://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jesteś piękna. Oczy magiczne, nie mogę oderwać wzroku. Gapię się i gapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co obserwuję to Ty jesteś jeszcze piękniejsza! Świetny typ urody! ♥

      Usuń
  12. Zazdroszczę Ci koloru oczu! Ładny makijaż, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych zdjęciach wyszedł trochę przekłamany. Dziękuję <3

      Usuń
  13. jakbym czytała opis siebie.. świetnie to wszystko napisałaś! a co do makijażu - rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis i śliczna Ty :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/jezioro-roznowskie-i-rozowy-flaming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też wyglądasz cudownie! Nie mogę się napatrzeć. :O

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia i makijaż, bardzo mądry wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnie, też tak czuje i myślę , że trafiłaś z tym wpisem do każdego :D Ponieważ wiele osób to odczuwa ! A co do zdjęć to są przepiękne i masz śliczne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy z nas ma to uczucie bezsilności w pewnym momencie swojego życia. :)

      Usuń
  17. Jesteś tak piękna, że na słowach zawartych w poście nie mogłam się skupić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boszeeee ile ja błędów w życiu popełniłam to nawet sobie sprawy nie zdajesz. Jednak błędy też są po coś

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, ja również mogłabym tak o sobie powiedzieć. Pomagam wszystkim i wielu wie, że zawsze może liczyć na moja pomoc, chociaż sama uważam, że nie robię zbyt wiele, tyle że kiedy ja potrzebuje pomocy to nagle nikogo nie ma...
    Przepiękne zdjęcia! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas się chyba z tym spotkał chociaż raz w życiu. Nie doceniamy jednak momentów, gdy jest przy nas każdy. Zapamiętujemy ten, w którym nie było nikogo... ;)

      Usuń
  20. Dobrze Cię rozumiem! Też zawsze stoję przy ludziach kiedy płaczą, daje się wycierać w nową białą koszulkę a kiedy ja potrzebuje kogoś, pękają jak bański mydlane. A ja.. opieram się na własnych dłoniach i podnoszę swoje cztery litery sama, bez pomocy. Uważam jednak,że to bardzo kształtuje charakter człowieka i każdy powinien chociaż raz poradzić sobie ze wszystkim sam.
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Najczęściej tak właśnie jest, że zawsze kogoś pocieszamy, ale my zawsze jesteśmy sami, jak przyjdzie co do czego.
    Latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale czy to właśnie nie jest tak, że wszyscy jesteśmy dla siebie na wzajem, po to żeby sobie pomagać?
    To czyni życie człowieka pełniejszym.
    Świetny artykuł, na prawdę daje do myślenia!
    d.j

    OdpowiedzUsuń
  23. Post jest napisany świetnie ale podkreśliłbym to, że czasami nie zauważamy tego, że ktoś próbuje nam pomóc. Wręcz przeciwnie - oddychamy tą pomoc rękami i nogami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie powinno być tak, że jest się dla wszystkich, a nikt nie jest dla ciebie:)
    Wpis daje sporo do myślenia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O jaka zmiana u Ciebie, takiej sesji jeszcze nie było :) Super i tekst na plus.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Często w życiu tak jest, niestety.
    Przepiękne zdjęcia, jestem zachwycona :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia oraz mądre słowa...

    OdpowiedzUsuń
  29. Często mam podobne wrażenie jak Ty. Sama daję wsparcia, ile można, poświęcam się. Jednak dla mnie nie zawsze wsparcia wystarcza. Taka chyba dola silnych ludzi. :) Staram się tego nie rozpamiętywać, bo każdy okazuje wsparcie na swój sposób i nie zawsze pokrywa się to z oczekiwaniami innych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę Ci przyznać,że wpis genialny.Po przeczytaniu pierwszego zdania już byłam zaciekawiona.Czasami czuję dokładnie to,co Ty..Piękne zdjęcia ! ♥
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazwyczaj tak jest, gdy zbyt mocno angażujesz się w pomoc innym, nie ma kto pomóc Tobie. Gdy jesteś za dobra dla wszystkich reszta to wykorzystuje.

    P. S. Bardzo ładny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś piękną dziewczyną! To co piszesz jest z głębi serca. Momentami mam wrażenie jakbyś pisała o mnie. Trafiłaś do mnie całkowicie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pięknie wyglądasz! Jak z katalogu bądź dobrego czasopisma <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia! Masz piękne oczy :)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się wstęp - bardzo mnie urzekł... a później zrobiło się smutno. Przypomniałaś mi, że kiedyś czułam się podobnie. Na szczęście teraz mam kogoś, do kogo mogę zwrócić się z każdym problemem :)
    Pierwsze zdjęcie obłędne! Ma coś w sobie co sprawia, że można by patrzeć i patrzeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ciągle popełniam masę błędów, ale przynajmniej czegoś mnie uczą. :) Piękne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się uczysz na błędach to wspaniale. Nie każdy nabył tę umiejętność! :)

      Usuń
  37. Świetna ta sesja :) bardzo wartościowy tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ujęłaś mnie tym wpisem. Trochę Cię rozumiem.
    Pozdrawiam!
    P.S. Jesteś śliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze piekne zdjęcia!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że wiele osób może się podpisać pod tym wpisem, jest bardzo trafiony. Sama czasami się tak czuję..
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny wpis ! Piękne zdjęcia ! Zostaje na dłużej :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Też czasami coś takiego odczuwam. Chyba pora na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten tekst to tak trochę o mnie...trochę bardzo o mnie... Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny makijaż ♥ Super post !

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz takie piękne zdjęcia na blogu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne te zdjęcia! 😘
    http://nouw.com/pieceofsara

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks dear for your review about "Yoins". this is my 1st time . they are not reverting my mails . thanks for your guidance. i will delete Yoins post & write reality about them on my blog. i already sent them a mail.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  48. Problem samotności dotyka chyba każdego... Niestety tak już jest.
    Na zdjęciach wyglądałaś przepięknie, a makijaż dodał Ci cudownego klimatu!
    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne zdjęcia. jesteś piękna po prostu piękna. Jako,że jestem fanką srebra a szczególnie przypadają mi do gustu srebrne naszyjniki zawiesiłabym Ci taki. ładnie odbijałby blask Twoich oczu. pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)