WSPÓŁPRACA Z BORNPRETTYSTORE

Firma BornPrettyStore współpracuje z blogerami odkąd pamiętam, a zasady są niezmienne, mimo upływu czasu. Sklep ma w swoim asortymencie wiele kategorii, ale tylko z kilku blogerzy mogą skompletować zamówienie. Należą do nich m.in.: akcesoria do makijażu, paznokci, włosów, biżuteria oraz artykuły biurowe. W każdej znajdują się podkategorie po kilkanaście-kilkadziesiąt stron. Ceny są niskie, zatem możemy skompletować bardzo ciekawe zamówienie za budżet, który otrzymamy od opiekuna. Kontakt jest sprawny, koordynator szybko odpisuje na maile.

Nawiązanie współpracy z BornPrettyStore odbywa się drogą mailową w języku angielskim. Najczęściej to dany opiekun odzywa się potencjalnego współpracownika, choć pisząc maila osobiście także otrzymamy pozytywną odpowiedź, jeśli nasz blog spełnia ich oczekiwania. Zasady współpracy są następujące: 
  1. Rozmowa z opiekunem na temat budżetu $$, który możecie wykorzystać w sklepie. Wysokość bonu ustalana jest na podstawie Waszych postów, liczby obserwatorów, komentarzy czyli ogólnej ocenie bloga. Ceny wahają się od 10-80$.
  2. Wybór przedmiotów do określonej wcześniej kwoty i wysłanie linków do opiekuna mailowo. Nie zapomnijcie o zawarciu informacji o kolorach, rozmiarach etc.
  3. Jeżeli wszystkie produkty są dostępne opiekun wysyła Wasze zamówienie. Jeśli któregoś z przedmiotów nie ma w magazynie opiekun prosi o wybranie innego produktu w podobnej cenie.
  4. Oczekiwanie na przesyłkę.
  5. Poinformowanie opiekuna o odbiorze przesyłki. Tutaj nie otrzymujecie personalnego linku, zatem kliknięcia nie są istotne.
  6. Wykonanie zdjęć obrazujących otrzymane przedmioty oraz wysłanie linku do opiekuna i oczekiwanie na możliwość złożenia kolejnego zamówienia. Możecie negocjować swój budżet na wyższy.
Proste, prawda? Mam nadzieję, że te 6 prostych kroków przybliży Wam schemat współpracy z BornPrettyStore.

Przesyłka nadawana jest w ciągu kilku dni od wysłania linków do opiekuna. O jej wysłaniu zostajemy poinformowani drogą mailową. Niestety na paczkę czekamy bardzo długo w porównaniu z innymi chińskimi firmami. Z BornPrettyStore współpracuję od kilku lat i za każdym razem czekam przynajmniej 3 tygodnie. Najdłuższa moja przesyłka szła prawie 2 miesiące czyli prawie 60dni! Jak sami widzicie trzeba być przygotowanym na długi czas oczekiwania, a także uzbroić się w ogromną cierpliwość. Podsumowując:
  • Czas: 14-60 dni
  • Sposób dostawy: Malaysia Post (poczta malezyjska); PostNL (poczta niderlandzka)
Jeżeli chodzi o zabezpieczenie paczki to przyznam szczerze, że to chyba zależy od osoby pakującej. Raz dostawałam idealnie zapakowane przesyłki, których żadna siła by nie ruszyła, a innym razem dziwiłam się, że w ogóle do mnie dotarła.

Swoją współpracę z BornPrettyStore zaczęłam w 2011 roku, czyli 5 lat temu. Od tamtej pory nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i miło. Jedynym mankamentem jest właśnie długi czas oczekiwania na przesyłkę, ale można to jakoś przeboleć. Miałam bardzo wiele opiekunek, ale obecnie współpracuję z Lucky Jenny. Jest to bardzo miła osoba, która bardzo szybko odpowiada na maile, klarownie wszystko wyjaśnia i rozwiewa wszelkie wątpliwości. Jeżeli chodzi o wysokość zamówień to kwoty dawane są w zależności od ogólnej jakości bloga, zdjęć oraz treści. Jakość produktów jest moim zdaniem dobra. Oczywiście - trafiają się wyjątki, które od razu lądują w koszu lub zostają uszkodzone podczas wędrówki, ale są to bardzo osobliwe przypadki. Nie polecam zamawiać żadnych cieni do oczu i innych sypkich produktów, ponieważ w 95% dotrą rozsypane. Przerabiałam to parę razy. To, co podoba mi się w BornPrettyStore to brak zbierania kliknięć i sztucznego nabijania ruchu. Liczy się dla nich promocja na blogu w postaci dobrych jakościowo zdjęć oraz treści posta. Ogólnie rzecz biorąc polecam tę współpracę. Jeżeli to Wy będziecie pisać do opiekuna to polecam Allison - daje wyższe bony pieniężne od Jenny. 
Kontakt:
- Jenny: jennybornpretty@gmail.com
- Allison: bornprettyreview@hotmail.com
 Jeśli macie jakieś pytania - zachęcam do komentowania. 
Z pewnością odpowiem i postaram się pomóc.

103 komentarze:

  1. często słyszę o tej firmie na różnych blogach. Super, że jesteś zadowolona ze współpracy :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na posta, idealnie wszystko wyjaśniłaś, chyba skuszę się i napiszę do Alison! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda. Typowo urocze zamówienie dla mojej bratanicy :)

      Usuń
  4. Można czekać az 60 dni? To sporo. Urocze rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak zazdrościmy współpracy! <3 Bardzo urocze produkty wybrałaś ^^ Ten kosmetyk do brwi jest nam znany, zamówiłyśmy podobny z innej współpracy ^^ SUPER PACZKA! Mega opisane! :) Mamy nadzieję, że współpracodawcy będą s Ciebie zadowoleni ^^ Powodzenia w dalsze współpracy! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są skoro nasza współpraca trwa od 2011 roku ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się to jak wszystko dokładnie tłumaczysz, myślę, że takie poradniki pomagają wielu osobom ^^ Dla mnie współprace to czarna magia i rzecz biorąc boję się taką współpracę zawrzeć, ostatnio widzę, że dla większości sklepów liczy się duża liczba czytelników i wyświetleń o no i kliknięcia- przez to głównie czuje, że to nie dla mnie, a zarazem chciałabym spróbować ;-; no nic może kiedyś się przestanę tak bać i spróbuję.
    Pozdrawiam ciepło~!
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śnie dlatego staram się mieć indywidualne podejście do tematu, bo sama kiedyś szukałam porad i informacji dot. współpracy. U siebie mam już 3 posty z tej serii i widzę, że cieszą się dużym zainteresowaniem. Życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  7. oo bardzo dużo słyszałam o tym sklepie, mają bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, wielu osobom się przyda! Często słyszę o tej firmie! Urocze są te banany- widziałam je już w sklepie Fesswybitnie ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Świetne gumki, miło wyglądają i dobrze ścierają.

      Usuń
  9. Akurat podobają mi się tylko case i akcesorie do paznokci z tej firmy, inne rzeczy mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Case'ów niestety nie wysyłają, a szkoda. Sama upatrzyłam sobie kilka sztuk.

      Usuń
  10. jeju naprawdę tyle trzeba czekać ?? Jeju to troszkę kiepsko :(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Ja nawet nie czekam na te paczki. Jak przychodzą to po prostu jestem zadowolona, że dotarły hahaha :)

      Usuń
  11. Przepiękne rzeczy<3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Krok po kroku wprowadziłaś w temat. Wszystko opisane bardzo jasno i dokładnie. Szkoda, że tak długo trzeba czekać na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, wszystko jasno i klarownie wyjaśnione :)
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje współpracy, ciekawy post, można się trochę dowiedzieć na czym to polega :)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, że nie są istotne kliknięcia - zdecydowanie ta chińska współpraca wyróżnia się na tle innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - większość tego wymaga. Tutaj jest inaczej.

      Usuń
  16. Swietny post, i ciekawe rzeczy! Cieszę się, że jesteś zadowolona ze współpracy!
    Pozdrawiam!
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie opisane! Sama współpracuję z tą firmą i polecam.
    Mój blog
    Mój kanał na yt

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z firmami współpracuję na trochę innych warunkach (szczególnie jeśli chodzi o zamawianie produktów), ale tu bardzo podoba mi się brak przymusu zbierania kliknięć. Ciekawe czy tylko w tej firmie można negocjować wysokość bonów (na swoje kwoty zupełnie na narzekam, ale jestem ciekawa).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety wielkim minusem jest to, że na przesyłkę trzeba długo czekać, więc jeśli ktoś chce zamówić prezenty na święta z tej stronki, to niestety musi złożyć zamówienie około 25 dni wcześniej.

    Nowy post
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dobry miesiąc. 25 dni to praktycznie minimum oczekiwania ;)

      Usuń
  20. Przepiękne rzeczy :) Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Jestem nią bardzo zaciekawiona. A jeśli chodzi o post to jest bardzo dobrze napisany. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio coraz częściej słyszę o produktach i współpracy z tą firmą. Przydatny poradnik, kto wie moze i sama się skuszę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie i sensownie napisane, teraz pewnie będą mieli zasyp maili o współpracę. ;) ja się nigdy o żadną nie starałam, więc i teraz też pisać nigdzie nie będę. ;) ale przynajmniej już wiem, jak to wygląda i jak się odbywa. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z czasem sami się odezwą, jeśli blog jest tematyczny do ich firmy. Też się spodziewam wielu maili na ich skrzynce:)

      Usuń
  23. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony. Często o niej słyszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wszystko wyjaśnialas bardzo przejrzysty post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkie te rzeczy i ładnie zrobione zdjęcia 💓
    Zapraszam do mnie ideadiygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale współpraca wydaje się być bardzo korzystna. Bardzo fajnie wszystko wyjaśniłaś :) W przyszłości może do nich napiszę, ale na razie poczekam i rozwinę bardziej swojego bloga :)

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny post pisałam w związku z Zaful - również cieszył się dużą popularnością :)

      Usuń
  27. Śliczna sówka <3 Może się do nich odezwę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Te banany są mega urocze :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze nie mialam okazji z nimi wspolpracowac! przydatny post♥


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo będziesz. Życzę powodzenia! :)

      Usuń
  30. Ja właśnie zastanawiałam się nad współpracą z Born Pretty Store - moja przyjaciółka, blogerka, bardzo sobie chwaliła współpracę z nimi. Ale wydaje mi się, że mam za mało obserwatorów... :) Jednak ich rzeczy są przeurocze i całkiem niezłe jak na "chińską" jakość. Może kiedyś... :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sobie chwalę. Wydaje mi się, że liczba obserwatorów nie jest tak istotna. Jeśli masz ciekawe wpisy i dobre zdjęcia to spróbuj, bo na tym im zależy :)

      Usuń
  31. Akurat z BPS nie współpracuje, ale słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to firma dość ciekawa, gdyby nie czas oczekiwania :)

      Usuń
  32. Słyszałam o tej firmie jednak nigdy nie zawierałam z nimi współpracy. Ty do nich napisałaś czy oni do ciebie? :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie wszystko opisane, jeśli ktoś zastanawia się nad tą współpracą to powinien zajrzeć tutaj i przeczytać Twoje wskazówki :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Robisz bardzo estetyczne zdjęcia, aż miło przeglądać post! ;)
    Fajne wskazówki dla osób, które zaczynają współpracę z jakąś firmą. :)
    Wesołych!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za tak dobry post! Mój blog narazie ma mało obserwatorów, więc raczej jeszcze za wcześnie na współprace, ale będę wiedziała na przyszłość :) Zdjęcia urocze!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kiedyś otrzymałam propozycje współpracy, lecz już nie pamiętam z jakich względów ja odrzuciłam.
    Piękne rzeczy wybrałaś, banany jak i Sowa są urocze ;)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super sprawa z tymi kliknięciami! Często właśnie z tego powodu osoby, które piszą do blogerów nie odpisują albo nie chcą dawać bonów.
    Strona wydaje się być porządna :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Najgorsza jest cisza - lepiej powiedzieć, że nic nie wyjdzie, niż nie odpisywać w ogóle.

      Usuń
  38. Świetny post dla osób, które chciałyby podjąć współpracę z jakąś firmą, ale z jakiegoś powodu się boją lub nie wiedzą jak się za to zabrać :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam okazji współpracować z tą firmą, ale dużo o niej słyszałam :)

    www.m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię takie posty. Fajnie, że są osoby, które pokazują jak wygląda współpraca, bo mimo wszystko sporo ludzi jest ciekawych :)
    Owocnej współpracy (a raczej współprac ogólnie) i szczęśliwego Nowego!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo przydatny post, bo od dawna rozważamy współpracę z tą firmą ;) Trochę się jednak obawiamy.
    Ile mniej więcej czasu ma się na przygotowanie wpisu z ich produktami od momentu otrzymania paczki? Jest jakiś limit? Wiesz może, czy w poście musi być wtedy tylko Born Pretty store? Chodzi nam o to, czy mogłyby być paznokcie razem z np. recenzją książki (niesponsorowaną ani nic), czy też BornPretty store oczekuje "osobnego" postu dla siebie?
    Bardzo dziękuję za ten wpis. Wiele się dowiedziałam ;) Mam nadzieję, że odpowiesz.
    Pozdrawiam ~Wer
    Werterownia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem piszę i dwa miesiące. Nie mają aż takiego parcia na te posty. Można łączyć z innymi firmami :)

      Usuń
  42. Ciekawy post, wielu osobom może się przydać :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyznam że firma jest ciekawa ;) Sama zastanawiałam się nad współpracą, ale nie wiedziałam jak to wygląda. Teraz już wiem ;)
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie te drobiazgi są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Firma jest cduwona ma na prawdę świetne rzeczy. Zazdrosze Ci takiej współpracy ☺

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)