Ostatnimi czasy dość głośno zrobiło się o firmie Zaful. Wszystko przez ich masowo wysyłane maile do bloggerów, w których proponują współpracę. Wybór produktów jest trudny, ponieważ nie należą do najtańszych jak to bywa w przypadku chińskich sklepów internetowych. Po dłuższym przeglądaniu asortymentu da się znaleźć coś dla siebie i skompletować całkiem przyjemne zamówienie. Kontakt jest niezwykle sprawny, odpowiedzi przychodzą w szybkim czasie, a opiekun stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania jasno i klarownie. Moja pierwsza styczność z Zaful nie była udana, obecnie po dwóch przesyłkach delikatnie zmieniam nastawienie na lepsze.
Nawiązanie współpracy z Zaful odbywa się drogą mailową. Najczęściej to dany opiekun odzywa się potencjalnego współpracownika, choć wiem o przypadkach, w których to blogerzy wysyłali maile i otrzymywali pozytywne odpowiedzi. Zatem jeśli nie chcesz czekać - spróbuj swoich sił. Zasady współpracy z Zaful są niemal identyczne jak przy każdej firmie.
- Założenie konta internetowego na Zaful (kliknij TUTAJ, aby założyć konto).
- Wybór przedmiotów do określonej wcześniej kwoty i złożenie zamówienia (wybór płatności: paypal).
- Przesłanie numeru zamówienia opiekunowi na maila (opiekun płaci za zamówienie).
- Oczekiwanie na przesyłkę.
- Poinformowanie opiekuna o odbiorze przesyłki (wtedy dostaniesz personalny link, po którym sprawdzane będą kliknięcia)
- Wykonanie zdjęć obrazujących otrzymane przedmioty (stylizacja, recenzja - w zależności od bloga), zebranie kliknięć, wysłanie linku do opiekuna i oczekiwanie na możliwość złożenia kolejnego zamówienia.
Proste, prawda? Mam nadzieję, że te 6 prostych kroków przybliży Wam schemat współpracy z Zaful. Pamiętajcie, że za swoje zamówienie nie płacicie - wystarczy przesłać opiekunowi jego numer i on w dalszej części się tym zajmie.
![]() |
Moje ostatnie zamówienie - TUTAJ |
Opiekunów z Zaful miałam aż trzech. Pierwsza współpraca była niezwykle nieudana, a przesyłka została wysłana chińską pocztą. Oczekiwałam jej 27dni. W tym przypadku szanse na cło są praktycznie równe zeru. O tym kiedy paczka może zostać oclona lub opodatkowana pisałam TUTAJ. W przypadku pozostałych dwóch opiekunów wszystkie paczki wysyłane były za pośrednictwem kuriera DHL przesyłką expresową (3-4dni). Pragnę zaznaczyć, że ze swoją opiekunką Liancher współpracowałam aż z sześcioma sklepami i każda paczka była wysyłana kurierem. Bardzo często jednego dnia potrafiłam otrzymać dwie przesyłki i tak przez cały tydzień. Ani razu moje paczki nie zostały opodatkowane ani oclone. Uwierzcie mi, że to wcale nie jest taki łatwy proces. Opiekunowie bardzo dbają o wysyłkę i rozdzielenie poszczególnych zamówień na kilka części po to, by uniknąć wydania pieniędzy na cło. Poza tym nawet gdy na Waszą przesyłkę zostaną nałożone dodatkowe koszty wystarczy, że zapłacicie pieniądze dla kuriera, prześlecie odpowiednią fakturę do swojego opiekuna, a on zwróci całą kwotę na paypal (uwaga - musisz go posiadać!). Podsumowując:
- Wysyłka China Post dostarczana jest przez listonosza, a szanse na jej opodatkowanie/oclenie jest równa zeru.
- Wysyłka kurierem jest narażona na opodatkowanie/oclenie, jednak są to rzadkie przypadki i nie należy się tego bać.
- Gdy na przesyłkę nałożone zostaną dodatkowe koszty - opiekun po okazaniu faktury zwraca pieniądze na Paypal (musisz go posiadać), zatem nie ponosicie żadnej straty.
- Opiekunowie starają się o zniwelowanie potencjalnego opodatkowania/oclenia przesyłki poprzez rozdzielenie przedmiotów w kilka paczek (2-3).
Niejednokrotnie spotkałam się z prośbami o pomoc w przetłumaczeniu maila od jednego z opiekunów Zaful. Osobiście uważam, że są w nim zawarte podstawowe zwroty, a w zrozumieniu pozostałych słów może pomóc translator. Wielu blogerów jednak nadal pyta, ponieważ nie rozumie treści zawartej w mailu. Pomogę w przetłumaczeniu tekstu i mam nadzieję, że przyda się to chociaż kilku osobom, które nie są w stanie zrobić tego indywidualnie. Siłą rzeczy chciałabym też nadmienić, że dalsza konwersacja będzie pisana po angielsku i jeśli ten język jest dla Was niezrozumiały lub nie opanowaliście go w dostatecznym stopniu - dajcie sobie spokój. Prowizoryczne tłumaczenie:
"Cześć. Jestem Echo. Widziałam Twoją stronę na bloggerze i bardzo mi się spodobała! Obecnie chciałabym zaproponować Ci współpracę ze mną oraz z popularnymi markami. Moja propozycja to:
- Nasza strona www.zaful.com
- Współpraca polega na daniu Ci bonu podarunkowego, w który włączona jest przesyłka. Możesz za nią skompletować zamówienie. Proszę wybierz produkty z podanej strony KLIK.
- Gdy otrzymasz produkty, które wybrałaś - powiadom mnie o tym.
- Zrób kilka zdjęć oraz napisz na blogu o naszej marce (Twoje doświadczenie z zakupami, o naszej stronie, o produktach).
- Kiedy już to zrobisz - wyślij mi link.
Jeśli masz jakieś pytania - zapytaj mnie o to. Jeśli pojawi się opłata celna - proszę, zapłać za nią najpierw, następnie wyślij screenshot faktury do mnie, napisz mi swój paypal, a ja przeleję pieniądze z powrotem na Twoje konto. Proszę, nie odsyłaj go z powrotem!
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną - skontaktuj się, proszę. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długodystansowa. Dziękuję za czas poświęcony na odczytanie maila ode mnie. Do usłyszenia jak najszybciej!"
![]() |
Mail wysyłany przez jednego z opiekunów Zaful - Echo |
Moja współpraca z Zaful zaczęła się stosunkowo niedawno, bo około 2 miesięcy temu. Napisano do mnie około 6maili z różnych adresów mailowych. Wybrałam najbardziej ciekawą ofertę i postępowałam według wspomnianej wyżej procedury. Moja przesyłka została wysłana przez china post, co mnie niezwykle zdziwiło, ponieważ wszystkie dziewczyny, z którymi rozmawiałam otrzymywały paczki od kuriera. No cóż - byłam nieco zniesmaczona, ale prawdziwy niesmak nastał dopiero po 27 dniach, gdy listonosz przyniósł mi paczkę. W środku znalazłam ubrania w pomylonych rozmiarach - sukienka była za duża o jeden rozmiar, bikini za małe, a jedną z sukienek pomylono i otrzymałam ogromną kolorową płachtę. Jedyne co się zgadzało w przesyłce to adres zamieszkania i... naszyjnik. Po opisaniu swojej przesyłki dla opiekuna nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, postanowiłam więc zakończyć współpracę. Po kilku dniach odezwała się do mnie inna przedstawicielka firmy - Liancher. Okazała się być fantastyczną osobą i zmotywowała mnie do złożenia nowego zamówienia. Pomocne okazały się też dziewczyny z grupy blogerskiej, które non stop zapewniały o świetnej jakości firmy Zaful. Spróbowałam i tym razem byłam zadowolona. Wszystko zostało wysłane kurierem, doskonale zapakowane, a ubrania były świetnej jakości. Obecnie opiekuje się mną Jill, z którą współpracowałam wcześniej przy innej firmie. Myślę, że również i ta współpraca będzie owocna.
Życzę Wam powodzenia. Jeśli macie jakieś pytania - zachęcam do komentowania. Z pewnością odpowiem.
Moja pierwsza współpraca z nimi niestety nie wypaliła, ponieważ paczka została zatrzymana i musiałam zapłacić cło, niestety osoba która do mnie zadzwoniła żeby mnie o tym poinformować chciała żebym podała od razu odpowiedź czy zapłacę czy mają paczkę odesłać. Nie byłam wcześniej w takiej sytuacji dlatego nie wiedziałam czy sklep poniesie koszt. Teraz dostałam propozycję od innego opiekuna ze sklepu, wczoraj złożyłam zamówienie i poprosiłam o wysyłkę za pośrednictwem china post. Mam nadzieję, że tym razem paczka dojdzie do mnie bez problemu :)
OdpowiedzUsuńCzasem zdarzają się takie małe niedopatrzenia, ale jeszcze nie trafiłam na firmę (a było ich wiele), w których to ja miałabym płacić za cło. Zawsze zwracali koszty, nawet jak mówiłam, że nie trzeba bo kwota nie była szczególnie duża.
UsuńPowodzenia tym razem! Ja zawsze wybieram kuriera, lubię mieć przesyłkę od razu, bo do usprawnia współpracę :)
Mogę prosić o maila do Echo? Mój opiekun, po moich mailach o zwrocie za cło milczy
UsuńO tym Zaful ostatnio jest bardzo głośno. Taką nieprzyjemną przygodę w postaci otrzymania dosyć śmiesznych rzeczy miałam z banggood. Bluzka z materiału, który może wytrzyma z rok jeśli będzie ubierana tylko w wakacje i spodnie różniące się o wiele niż zdjęcie, gdzie ich rozmiar był dwa razy większy od tego, który zamawiałam. Skończyłam z nimi współpracę. Chociaż z tego co widzę to większość jest zadowolona i godnie ich reprezentują - wina chyba leży w różnych przedstawicielach.
OdpowiedzUsuńMY BLOG - CLICK!
Dlatego też napisałam ten post - zbyt dużo ludzi pytało w kółko o to samo, więc postanowiłam im pomóc. Faktycznie - często zdarzają się takie kwiatki... Moje pierwsze zamówienie na Zaful to klapa, co można przeczytać w poście. Z resztą sklepów i firm nie miałam takich problemów. A w Banggood zamawiam zwykle przedmioty do stylizacji paznokci :)
UsuńHmm trochę dziwnie, bo wszyscy działają w tym samym sklepie, a są takie różnice :/
OdpowiedzUsuńPowodzenia w dalszej współpracy !
Wydaje mi się, że opiekunowie się w niektórych przypadkach nie łączą lub należą do osobnych dystrybucji, bo gdy kiedyś odpisalam dla tej Angeli (1 zamówienie) już wtedy pisała do mnie Jill (3 zamówienie). Napisałam jej, że współpracuję już z Angelą, a ona dopytywała kto to jest, że jej nie zna itd.
UsuńJa nie mam szczęścia, bo po jednej paczce współpraca z tym sklepem się zakończyła, mimo zapewnień opiekuna o chęci długotrwałej współpracy i zadowolenia z mojej recenzji oraz ze zdjęć.
OdpowiedzUsuńMoże spróbuj napisać do innego opiekuna? Do Angeli nie warto, bo schowała głowę w piasek (jak tylko poinformowałam o wadliwym zamówieniu), poza tym kontakt był powolny i odpisywała, gdy miała na to chęć. Liancher niestety odeszła ze wszystkich firm. Została Echo i Jill. Spróbuj z nimi :)
UsuńJa mam podjęte już 2 współprace <3
OdpowiedzUsuńGratuluję ci tej <3
http://poziomka1.blogspot.com/
Bardzo dziękuję! :)
UsuńRzeczy mają piękne, ale niestety współpraca nie jest dla m,nie.
OdpowiedzUsuńJednak Tobie zyczę abyś była z nich zadowolona i żeby współpraca trwała jak najdłużek.:D
Dlaczego współpraca nie jest dla Ciebie? Dziękuję :)!
UsuńMam nadzieję, że paczka będzie udana i nie będzie z nią żadnego problemu!
OdpowiedzUsuńWłaśnie czekam na pierwsza paczkę od Zaful, póki co z kontaktu jestem zadowolona ;) fajnie, że zrobilas taki post, dużo osób ostatnio pyta o konkrety współpracy z ta firma :)
OdpowiedzUsuńFaktycznie - kontakt jest bardzo dobry. Cieszę się! :)
UsuńJa także opisywałam swoją przygodę z Zaful. Wtedy to napisała do mnie Echo i muszę przyznać, że kontakt był świetny. Niestety, rozmiary tam są tak różne, że żadna z rzeczy nie była na mnie dobra. Mimo wszystko było to ciekawe doświadczenie. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
http://kozlovskaiza.blogspot.com/
Myślałam, że tylko ja miałam takie zamieszanie z rozmiarami, ech! :)
UsuńMoją opiekunką była Liancher i jest mi strasznie przykro, że odeszła, bo była bardzo, bardzo sympatyczna i pomocna! Post na pewno przyda się wielu osobom :)
OdpowiedzUsuńclaudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
Klikniesz w ten link? KLIK
U mnie też Liancher- była najlepszą opiekunką, z jaką dotychczas współpracowałam. Wielka szkoda, że odeszła. Kliknęłam :)
UsuńHah, coś sporo mają tych wymagań! Ale rzeczy mają zdecydowanie godne polecenia. Cudowne, różnorodne więc każdy znalazłby penie coś dla siebie. Mam nadzieję, że wkrótce podejmę pierwszą współprace, ale to jeszcze pewnie kaaawał czasu ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam
Czy ja wiem - nie powiedziałabym, że dużo wymagań. Tyle, co każda firma. Post z opisem firmy i zdjęciami :)...
UsuńMam pytanie jak z opiekunami ? Wystarczy napisać wiadomość do zaful o chęci współpracy i opiekunowie są nam przydzielani ? Czy na jakiej zasadzie to działa ?
OdpowiedzUsuńMożesz napisać do Zaful na ich maila na stronie lub od razu do któregoś z opiekuna. Tutaj przykładowo mail do Echo: itryechom@gmail.com
UsuńTrzymam kciuki za dalszą współpracę :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
NAHTURAL.blogspot.com
A dziękuję :)
UsuńNie współpracowałam nigdy z zagranicznymi firmami. Ostatnio napisali do mnie z 27 Dresses .
OdpowiedzUsuńZapraszam https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/
O - oni proponują artykuły sponsorowane. Powodzenia ;)
UsuńJak dla mnie bardzo przydatny post. Piękna sukienka, sklep również wydaje się interesujący.
OdpowiedzUsuńBuziaki
Bardzo się cieszę! ♥
UsuńWspółpracuję z zagranicznymi firmami i jestem z nich zadowolona ;)
OdpowiedzUsuńmogłabyś poklikać u mnie ? marrstyle.blogspot.com
To jeszcze zależy która :) jasne, poklikam.
Usuńten sklep oferuje naprawdę bardzo ładne rzeczy :)
OdpowiedzUsuńJa akurat muszę poszperać, żeby znaleźć coś konkretnego. :)
UsuńJa dostanę od nich już 3 paczkę i jestem bardzo zadowolona z przesyłek! :)
OdpowiedzUsuńhttp://www.aleksandra-rutana.pl/
Świetnie :)
UsuńWłaśnie współpracuję z tą firmą i obecnie z Echo :D paczka właśnie dziś do mnie dotarła, wszystko w porządku ale była nie kompletna więc domyślam się że została rozłożona. Ogółem bardzo fajna firma. Fantastyczny poradnik, włożyłaś w niego wiele wysiłku ale opłaciło się :)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam cieplutko myszko :*
w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
ayuna-chan.blogspot.com
Z pewnością było rozłożone, a jeśli nie dostaniesz swoich rzeczy - koniecznie im napisz. Na pewno rozwiążą jakoś ten problem. Dziękuje :)
UsuńBardzo fajny post! ja wlasnie dzisiaj złozyłam zamowienie! oczekuje paczki ♥
OdpowiedzUsuńPowodzenia! Oby była udana! ♥
UsuńNa pewn osię niejednemu post przyda :)
OdpowiedzUsuńhttp://by-vanys.blogspot.com
Mam taką nadzieję :)
UsuńBardzo przydał mi się ten post, ponieważ właśnie 3 dni temu zgodziłam się na współpracę i czekam teraz na paczkę!
OdpowiedzUsuńMój Blog - klik!
Świetnie! Powodzonka! ♥
UsuńSuper, że wszystko właśnie tak opisałaś :)
OdpowiedzUsuńhttp://roseaud.blogspot.com/
Starałam się :)!
UsuńSuper post ! ;*
OdpowiedzUsuńZapraszam do siebie. Do obserwacji i komentowania ;*
lenazawro.blogspot.com
Mam nadzieję, że to nie jest komentarz spamujący :)
UsuńNie współpracowałam nigdy z żadną firmą i mam trochę wątpliwości. Myślę, że jakbym się sama przekonała to bym zmieniła swoje nastawienie :)
OdpowiedzUsuńŚwietnie że postanowiłaś sama wszystko wyjaśnić, to bardzo pomoże innym ludziom :)
http://lovesweetstranger.blogspot.com
Pobędziesz trochę w blogosferze, zyskasz fanów i z przyjemnością nawiążesz pierwsze współprace! :)
Usuńbardzo przydatny post ;)
OdpowiedzUsuńzapraszam
mój blog |KLIK|
Odskocznia od kosmetyków i mody ;)
UsuńSuper zmontowałaś ten wpis! <3 My także z nimi współpracujemy, a naszym opiekunem jest Ech ;) WOW! Aż 6 maili? Dużo :D Buziaki ;*
OdpowiedzUsuńSama się zdziwiłam. Każdego dnia jeden po drugim, haha :)
UsuńTy to jesteś ekspertką jeśli chodzi o Zaful. Bardzo mi pomogłaś w prywatnej wiadomości na Fb, i tu jeszcze dostarczyłaś kilka informacji. Ja niestety już po uzgodnieniu wszystkiego, i wysłaniu paczki przez Echo- zrezygnowałam. Uznałam, że nie udźwignę roli repezentantki sklepu.
OdpowiedzUsuń> https://hot-schot.blogspot.com/ <
Hahaha, ogólnie dość dobrze ogarniam temat współprac, bo trochę ich mam ze sobą. :) Dziękuję za miłe słowa! a ja uważam, że byś sprostała. Halo - dziewczyny robią zdjęcia w lustrze ciuchów... :)
UsuńGratuluję współpracy!
OdpowiedzUsuńMoże kiedyś również zacznę współpracę z ta firmą :)
http://blog-happy-girl.blogspot.com/2016/08/how-it-is-to-meet-his-idol-jak-to-jest.html
Powodzenia życzę. Trzymam kciuki :)!
UsuńGratuluję współpracy :)
OdpowiedzUsuńDziękuje :)
UsuńMiło mi :)
OdpowiedzUsuńWspanialy post na pewno bardzo mi sie przyda, a ze zaczelam z nimi wspolprace chcialabym zapytac czy opiekowala sie Toba Meng?
OdpowiedzUsuńNie, moimi opiekunkami była Angela, Liancher i Jill :)
UsuńJa właśnie podjęłam z nimi współpracę. :)
OdpowiedzUsuńFajnie, że wyjaśniłaś o co chodzi z tym cłem i żeby się go nie obawiać. ;)
Ja ze zrozumieniem tego co do mnie piszą nie mam problemu. Jako, że poczta na gmail to i tłumaczy samo... ;)
Miło, ze wpostał post, który ułatwi współpracę nowicjuszom. :)
Faktycznie - to też duże ułatwienie, choć niektórzy nie potrafią korzystać z opcji translatora...
Usuńrowniez z nimi wspolpracuje
OdpowiedzUsuńOwocnych zakupów :)
Usuńja z nimi nie współpracuję, ale dużo blogerów tak i zdania są podzielone ;)
OdpowiedzUsuńTo prawda - wszystko zależy od opiekuna i jakości przesyłki, którą nada.
UsuńCiekawy post, gratuluję współpracy! :)
OdpowiedzUsuńMoże i mi kiedyś uda się nawiązać z nimi współpracę, ale w sumie dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, więc na ewentualną współpracę będę musiała jeszcze sporo poczekać ;)
Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
http://girl-with-passion.blogspot.com/
Daj z siebie wszystko, a firmy same zaczną się odzywać. Choć widziałam przypadki, gdzie Zaful nawiązywało współpracę z blogami z 30 obserwatorami.
UsuńJa z nimi nie współpracowałam, ale właśnie napisała do mnie inna firma :> Śliczna sukienka! Pomocny poradnik!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Natalia
Wspaniale -powodzenia! :)
UsuńWspółpracuje z nimi, ale produkty wybieram z innej firmy. Wydaje mi się, że to ten sam sklep, tylko pod inną nazwą :D Przyjemny kontakt, dobra jakość produktów jak dla mnie fajna współpraca :) Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńlublins.blogspot.com
Oj tak, oni mają jedną korporację, pod którą znajduje się około 6 sklepów :)
UsuńKiecka cudna:)
OdpowiedzUsuńO rozmiar za duża, ale da się przeżyć. :P
Usuń:) taka luźniejsza będzie
UsuńTo fakt :)!
UsuńŚwietne mają rzeczy!
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
>> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<
Ja muszę trochę dłużej poszperać, żeby znaleźć coś ciekawego, ale faktycznie - ladne rzeczy mają :)
UsuńŚwietny post, dobry poradnik :) Piękną sukienkę wybrałaś ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, panisarencja.blogspot.com
Dziękuję! ♥
Usuńech szkoda że dopiero teraz widzę ten post, bo kilka dni temu miałam wiele wątpliowści co oni ode mnie chcą haha! :D
OdpowiedzUsuńhttp://karik-karik.blogspot.com/
A widzisz! Trzeba zaglądać tu częściej :D
UsuńNapisałam do nich ciekawe co z tego wyjdzie. Pozdrawiam i zapraszam Mój blog
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki :)
UsuńDobrze, że opisałaś to, sama miałam tak zrobić, ale teraz mam nawał postów... Na pewno pomożesz innym :)
OdpowiedzUsuńDziękuję za odwiedziny,
Sara's City
Z pewnością. Obecnie bardzo dużo osób szuka informacji o Zaful. :)
UsuńFajnie, że opisałaś jak wyglada współpraca z tą firmą. Rzadko można spotkać na blogach właśnie takie pomocne posty :)
OdpowiedzUsuńAnonimoowax - Klik
Staram się pomagać innym. Na moim blogu powstała zakładka "poradnik blogowy" dot. współprac. :)
UsuńSuper post, mysle ze na dniach skorzystam z tego :)
OdpowiedzUsuńMiło mi :)
Usuńja się bardzo wystraszyłam tego cła, ale skoro jest równe zeru to już się o to nie martwię ;)
OdpowiedzUsuńbardzo się ciszę, ze to wszystko wytłumaczyłaś :D
frydrychm.blogspot.com
Oczywiście, że nie ma o co się martwić. Same korzyści. Szybsza wysyłka, szybsze otrzymanie rzeczy, szybszy post, szybsze kolejne zamówienie :)
UsuńNie współpracowaliśmy jeszcze z tą firmą, ale super jest to,że gdy ta firma zaproponuje nam współpracę będziemy o tej firmie wiedzieć coś więcej z twojego posta. Pozdrawiamy:)
OdpowiedzUsuńPolecam się na przyszłość. Z pewnością powstanie więcej poradników :)
UsuńSłyszałam wiele o nich...sama się trochę gubię co i jak tam działa,ale być może kiedyś mi się uda :)
OdpowiedzUsuńyume-hime-reviews.blogspot.com
Powodzenia! :)
UsuńMój blog akurat dotyczy zupełnie innej tematyki niż moda :P Myślę, że Twój post może pomóc wielu mniej doświadczonym blogerkom. Wszystko wyjaśniłaś prosto i bez owijania w bawełnę. Dzięki Twojemu wpisowi nareszcie dowiedziałam się na czym polegają te współprace z firmami. Współczuję, że najpierw tak namieszali z Twoją przesyłką. Sama bym się wkurzyła, gdybym musiała czekać na paczkę 27 dni i jeszcze później by się okazało, że nie przyszło to, co zamawiałam.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i życzę owocnej współpracy :)
www.oczamihumanistki.pl
Wlasnie sama naczelam wspolprace z zaful ;) dostalam pierwsza paczke czekam na reszte bardzo przydatny post pozdrawiam
OdpowiedzUsuńWłaśnie niedawno dostałam meila od tej firmy jednak mało z tego zrozumiałam. Teraz na szczęście wiem o co w tym chodzi i skuszę się na tą współpracę. :D
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG
A i jeszcze jedno pytanie. Musze pisać do nich po angielsku czy mogę po polsku?
OdpowiedzUsuńAngielsku :)
UsuńAle świetnie! I faktycznie wydaje się to mega proste. Aczkolwiek jeszcze nigdy nie współpracowałam z żadną firmą. :(
OdpowiedzUsuńhttp://ladystassie.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!
Hej dziewczyny, mam problem zamówiłam kilka rzeczy 12 maja. Zamówienie rozbili mi na dwie przesyłki i wysłali 23 oraz 17 maja. Dostałam wiadomość, że 30 i 31 Your shipment has been deliver to the postal operator of the country of destination, więc rozumiem, żejest już w PL a od tego czasu ani nic nie dotarło ani status się nie zmienił. Na poczcie mówią, że nie mają takich przesyłek i w ogóle nie zajmują się paczkami o takich początkach LVS... Czy któraś z was miała podobną sytuację? Wykupiłam ubezpieczenie przesyłki, czy zwrócą mi pieniądze?
OdpowiedzUsuńKochana gdzie napisać żeby podjąć z nimi współpracę?
OdpowiedzUsuńObecnie mają zastój we współpracy :/
UsuńPaypal pobiera opłaty za utrzymanie konta?
OdpowiedzUsuńNie pobiera :)
Usuń