WSPÓŁPRACA Z ZAFUL

Ostatnimi czasy dość głośno zrobiło się o firmie Zaful. Wszystko przez ich masowo wysyłane maile do bloggerów, w których proponują współpracę. Wybór produktów jest trudny, ponieważ nie należą do najtańszych jak to bywa w przypadku chińskich sklepów internetowych. Po dłuższym przeglądaniu asortymentu da się znaleźć coś dla siebie i skompletować całkiem przyjemne zamówienie. Kontakt jest niezwykle sprawny, odpowiedzi przychodzą w szybkim czasie, a opiekun stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania jasno i klarownie. Moja pierwsza styczność z Zaful nie była udana, obecnie po dwóch przesyłkach delikatnie zmieniam nastawienie na lepsze.

Nawiązanie współpracy z Zaful odbywa się drogą mailową. Najczęściej to dany opiekun odzywa się potencjalnego współpracownika, choć wiem o przypadkach, w których to blogerzy wysyłali maile i otrzymywali pozytywne odpowiedzi. Zatem jeśli nie chcesz czekać - spróbuj swoich sił. Zasady współpracy z Zaful są niemal identyczne jak przy każdej firmie. 
  1. Założenie konta internetowego na Zaful (kliknij TUTAJ, aby założyć konto).
  2. Wybór przedmiotów do określonej wcześniej kwoty i złożenie zamówienia (wybór płatności: paypal).
  3. Przesłanie numeru zamówienia opiekunowi na maila (opiekun płaci za zamówienie).
  4. Oczekiwanie na przesyłkę.
  5. Poinformowanie opiekuna o odbiorze przesyłki (wtedy dostaniesz personalny link, po którym sprawdzane będą kliknięcia)
  6. Wykonanie zdjęć obrazujących otrzymane przedmioty (stylizacja, recenzja - w zależności od bloga), zebranie kliknięć, wysłanie linku do opiekuna i oczekiwanie na możliwość złożenia kolejnego zamówienia.
Proste, prawda? Mam nadzieję, że te 6 prostych kroków przybliży Wam schemat współpracy z Zaful. Pamiętajcie, że za swoje zamówienie nie płacicie - wystarczy przesłać opiekunowi jego numer i on w dalszej części się tym zajmie. 
Moje ostatnie zamówienie - TUTAJ
Opiekunów z Zaful miałam aż trzech. Pierwsza współpraca była niezwykle nieudana, a przesyłka została wysłana chińską pocztą. Oczekiwałam jej 27dni. W tym przypadku szanse na cło są praktycznie równe zeru. O tym kiedy paczka może zostać oclona lub opodatkowana pisałam TUTAJ. W przypadku pozostałych dwóch opiekunów wszystkie paczki wysyłane były za pośrednictwem kuriera DHL przesyłką expresową (3-4dni). Pragnę zaznaczyć, że ze swoją opiekunką Liancher współpracowałam aż z sześcioma sklepami i każda paczka była wysyłana kurierem. Bardzo często jednego dnia potrafiłam otrzymać dwie przesyłki i tak przez cały tydzień. Ani razu moje paczki nie zostały opodatkowane ani oclone. Uwierzcie mi, że to wcale nie jest taki łatwy proces. Opiekunowie bardzo dbają o wysyłkę i rozdzielenie poszczególnych zamówień na kilka części po to, by uniknąć wydania pieniędzy na cło. Poza tym nawet gdy na Waszą przesyłkę zostaną nałożone dodatkowe koszty wystarczy, że zapłacicie pieniądze dla kuriera, prześlecie odpowiednią fakturę do swojego opiekuna, a on zwróci całą kwotę na paypal (uwaga - musisz go posiadać!). Podsumowując:
  • Wysyłka China Post dostarczana jest przez listonosza, a szanse na jej opodatkowanie/oclenie jest równa zeru.
  • Wysyłka kurierem jest narażona na opodatkowanie/oclenie, jednak są to rzadkie przypadki i nie należy się tego bać.
  • Gdy na przesyłkę nałożone zostaną dodatkowe koszty - opiekun po okazaniu faktury zwraca pieniądze na Paypal (musisz go posiadać), zatem nie ponosicie żadnej straty. 
  • Opiekunowie starają się o zniwelowanie potencjalnego opodatkowania/oclenia przesyłki poprzez rozdzielenie przedmiotów w kilka paczek (2-3). 
Niejednokrotnie spotkałam się z prośbami o pomoc w przetłumaczeniu maila od jednego z opiekunów Zaful. Osobiście uważam, że są w nim zawarte podstawowe zwroty, a w zrozumieniu pozostałych słów może pomóc translator. Wielu blogerów jednak nadal pyta, ponieważ nie rozumie treści zawartej w mailu. Pomogę w przetłumaczeniu tekstu i mam nadzieję, że przyda się to chociaż kilku osobom, które nie są w stanie zrobić tego indywidualnie. Siłą rzeczy chciałabym też nadmienić, że dalsza konwersacja będzie pisana po angielsku i jeśli ten język jest dla Was niezrozumiały lub nie opanowaliście go w dostatecznym stopniu - dajcie sobie spokój. Prowizoryczne tłumaczenie:

"Cześć. Jestem Echo. Widziałam Twoją stronę na bloggerze i bardzo mi się spodobała! Obecnie chciałabym zaproponować Ci współpracę ze mną oraz z popularnymi markami. Moja propozycja to: 
  1. Nasza strona www.zaful.com
  2. Współpraca polega na daniu Ci bonu podarunkowego, w który włączona jest przesyłka. Możesz za nią skompletować zamówienie. Proszę wybierz produkty z podanej strony KLIK.
Procedura współpracy:
  1. Gdy otrzymasz produkty, które wybrałaś - powiadom mnie o tym.
  2. Zrób kilka zdjęć oraz napisz na blogu o naszej marce (Twoje doświadczenie z zakupami, o naszej stronie, o produktach).
  3. Kiedy już to zrobisz - wyślij mi link.
Jeśli masz jakieś pytania - zapytaj mnie o to. Jeśli pojawi się opłata celna - proszę, zapłać za nią najpierw, następnie wyślij screenshot faktury do mnie, napisz mi swój paypal, a ja przeleję pieniądze z powrotem na Twoje konto. Proszę, nie odsyłaj go z powrotem!
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną - skontaktuj się, proszę. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długodystansowa. Dziękuję za czas poświęcony na odczytanie maila ode mnie. Do usłyszenia jak najszybciej!"
Mail wysyłany przez jednego z opiekunów Zaful - Echo
Moja współpraca z Zaful zaczęła się stosunkowo niedawno, bo około 2 miesięcy temu. Napisano do mnie około 6maili z różnych adresów mailowych. Wybrałam najbardziej ciekawą ofertę i postępowałam według wspomnianej wyżej procedury. Moja przesyłka została wysłana przez china post, co mnie niezwykle zdziwiło, ponieważ wszystkie dziewczyny, z którymi rozmawiałam otrzymywały paczki od kuriera. No cóż - byłam nieco zniesmaczona, ale prawdziwy niesmak nastał dopiero po 27 dniach, gdy listonosz przyniósł mi paczkę. W środku znalazłam ubrania w pomylonych rozmiarach - sukienka była za duża o jeden rozmiar, bikini za małe, a jedną z sukienek pomylono i otrzymałam ogromną kolorową płachtę. Jedyne co się zgadzało w przesyłce to adres zamieszkania i... naszyjnik. Po opisaniu swojej przesyłki dla opiekuna nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, postanowiłam więc zakończyć współpracę. Po kilku dniach odezwała się do mnie inna przedstawicielka firmy - Liancher. Okazała się być fantastyczną osobą i zmotywowała mnie do złożenia nowego zamówienia. Pomocne okazały się też dziewczyny z grupy blogerskiej, które non stop zapewniały o świetnej jakości firmy Zaful. Spróbowałam i tym razem byłam zadowolona. Wszystko zostało wysłane kurierem, doskonale zapakowane, a ubrania były świetnej jakości. Obecnie opiekuje się mną Jill, z którą współpracowałam wcześniej przy innej firmie. Myślę, że również i ta współpraca będzie owocna.
Życzę Wam powodzenia.  Jeśli macie jakieś pytania - zachęcam do komentowania. Z pewnością odpowiem.

111 komentarzy:

  1. Moja pierwsza współpraca z nimi niestety nie wypaliła, ponieważ paczka została zatrzymana i musiałam zapłacić cło, niestety osoba która do mnie zadzwoniła żeby mnie o tym poinformować chciała żebym podała od razu odpowiedź czy zapłacę czy mają paczkę odesłać. Nie byłam wcześniej w takiej sytuacji dlatego nie wiedziałam czy sklep poniesie koszt. Teraz dostałam propozycję od innego opiekuna ze sklepu, wczoraj złożyłam zamówienie i poprosiłam o wysyłkę za pośrednictwem china post. Mam nadzieję, że tym razem paczka dojdzie do mnie bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zdarzają się takie małe niedopatrzenia, ale jeszcze nie trafiłam na firmę (a było ich wiele), w których to ja miałabym płacić za cło. Zawsze zwracali koszty, nawet jak mówiłam, że nie trzeba bo kwota nie była szczególnie duża.

      Powodzenia tym razem! Ja zawsze wybieram kuriera, lubię mieć przesyłkę od razu, bo do usprawnia współpracę :)

      Usuń
    2. Mogę prosić o maila do Echo? Mój opiekun, po moich mailach o zwrocie za cło milczy

      Usuń
  2. O tym Zaful ostatnio jest bardzo głośno. Taką nieprzyjemną przygodę w postaci otrzymania dosyć śmiesznych rzeczy miałam z banggood. Bluzka z materiału, który może wytrzyma z rok jeśli będzie ubierana tylko w wakacje i spodnie różniące się o wiele niż zdjęcie, gdzie ich rozmiar był dwa razy większy od tego, który zamawiałam. Skończyłam z nimi współpracę. Chociaż z tego co widzę to większość jest zadowolona i godnie ich reprezentują - wina chyba leży w różnych przedstawicielach.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też napisałam ten post - zbyt dużo ludzi pytało w kółko o to samo, więc postanowiłam im pomóc. Faktycznie - często zdarzają się takie kwiatki... Moje pierwsze zamówienie na Zaful to klapa, co można przeczytać w poście. Z resztą sklepów i firm nie miałam takich problemów. A w Banggood zamawiam zwykle przedmioty do stylizacji paznokci :)

      Usuń
  3. Hmm trochę dziwnie, bo wszyscy działają w tym samym sklepie, a są takie różnice :/
    Powodzenia w dalszej współpracy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że opiekunowie się w niektórych przypadkach nie łączą lub należą do osobnych dystrybucji, bo gdy kiedyś odpisalam dla tej Angeli (1 zamówienie) już wtedy pisała do mnie Jill (3 zamówienie). Napisałam jej, że współpracuję już z Angelą, a ona dopytywała kto to jest, że jej nie zna itd.

      Usuń
  4. Ja nie mam szczęścia, bo po jednej paczce współpraca z tym sklepem się zakończyła, mimo zapewnień opiekuna o chęci długotrwałej współpracy i zadowolenia z mojej recenzji oraz ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj napisać do innego opiekuna? Do Angeli nie warto, bo schowała głowę w piasek (jak tylko poinformowałam o wadliwym zamówieniu), poza tym kontakt był powolny i odpisywała, gdy miała na to chęć. Liancher niestety odeszła ze wszystkich firm. Została Echo i Jill. Spróbuj z nimi :)

      Usuń
  5. Ja mam podjęte już 2 współprace <3
    Gratuluję ci tej <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, akurat mi sie udalo zrozumiec meila od nich i teraz czekam na paczuszke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że paczka będzie udana i nie będzie z nią żadnego problemu!

      Usuń
  7. Rzeczy mają piękne, ale niestety współpraca nie jest dla m,nie.
    Jednak Tobie zyczę abyś była z nich zadowolona i żeby współpraca trwała jak najdłużek.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego współpraca nie jest dla Ciebie? Dziękuję :)!

      Usuń
  8. Właśnie czekam na pierwsza paczkę od Zaful, póki co z kontaktu jestem zadowolona ;) fajnie, że zrobilas taki post, dużo osób ostatnio pyta o konkrety współpracy z ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - kontakt jest bardzo dobry. Cieszę się! :)

      Usuń
  9. Ja także opisywałam swoją przygodę z Zaful. Wtedy to napisała do mnie Echo i muszę przyznać, że kontakt był świetny. Niestety, rozmiary tam są tak różne, że żadna z rzeczy nie była na mnie dobra. Mimo wszystko było to ciekawe doświadczenie. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja miałam takie zamieszanie z rozmiarami, ech! :)

      Usuń
  10. Moją opiekunką była Liancher i jest mi strasznie przykro, że odeszła, bo była bardzo, bardzo sympatyczna i pomocna! Post na pewno przyda się wielu osobom :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    Klikniesz w ten link? KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też Liancher- była najlepszą opiekunką, z jaką dotychczas współpracowałam. Wielka szkoda, że odeszła. Kliknęłam :)

      Usuń
  11. Hah, coś sporo mają tych wymagań! Ale rzeczy mają zdecydowanie godne polecenia. Cudowne, różnorodne więc każdy znalazłby penie coś dla siebie. Mam nadzieję, że wkrótce podejmę pierwszą współprace, ale to jeszcze pewnie kaaawał czasu ;)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem - nie powiedziałabym, że dużo wymagań. Tyle, co każda firma. Post z opisem firmy i zdjęciami :)...

      Usuń
  12. Mam pytanie jak z opiekunami ? Wystarczy napisać wiadomość do zaful o chęci współpracy i opiekunowie są nam przydzielani ? Czy na jakiej zasadzie to działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać do Zaful na ich maila na stronie lub od razu do któregoś z opiekuna. Tutaj przykładowo mail do Echo: itryechom@gmail.com

      Usuń
  13. Trzymam kciuki za dalszą współpracę :)
    Pozdrawiam :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie współpracowałam nigdy z zagranicznymi firmami. Ostatnio napisali do mnie z 27 Dresses .
    Zapraszam https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - oni proponują artykuły sponsorowane. Powodzenia ;)

      Usuń
  15. Jak dla mnie bardzo przydatny post. Piękna sukienka, sklep również wydaje się interesujący.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Współpracuję z zagranicznymi firmami i jestem z nich zadowolona ;)
    mogłabyś poklikać u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sklep oferuje naprawdę bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat muszę poszperać, żeby znaleźć coś konkretnego. :)

      Usuń
  18. Ja dostanę od nich już 3 paczkę i jestem bardzo zadowolona z przesyłek! :)

    http://www.aleksandra-rutana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie współpracuję z tą firmą i obecnie z Echo :D paczka właśnie dziś do mnie dotarła, wszystko w porządku ale była nie kompletna więc domyślam się że została rozłożona. Ogółem bardzo fajna firma. Fantastyczny poradnik, włożyłaś w niego wiele wysiłku ale opłaciło się :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością było rozłożone, a jeśli nie dostaniesz swoich rzeczy - koniecznie im napisz. Na pewno rozwiążą jakoś ten problem. Dziękuje :)

      Usuń
  20. Bardzo fajny post! ja wlasnie dzisiaj złozyłam zamowienie! oczekuje paczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewn osię niejednemu post przyda :)

    http://by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydał mi się ten post, ponieważ właśnie 3 dni temu zgodziłam się na współpracę i czekam teraz na paczkę!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że wszystko właśnie tak opisałaś :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post ! ;*
    Zapraszam do siebie. Do obserwacji i komentowania ;*
    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nie jest komentarz spamujący :)

      Usuń
  25. Nie współpracowałam nigdy z żadną firmą i mam trochę wątpliwości. Myślę, że jakbym się sama przekonała to bym zmieniła swoje nastawienie :)
    Świetnie że postanowiłaś sama wszystko wyjaśnić, to bardzo pomoże innym ludziom :)
    http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobędziesz trochę w blogosferze, zyskasz fanów i z przyjemnością nawiążesz pierwsze współprace! :)

      Usuń
  26. Super zmontowałaś ten wpis! <3 My także z nimi współpracujemy, a naszym opiekunem jest Ech ;) WOW! Aż 6 maili? Dużo :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam. Każdego dnia jeden po drugim, haha :)

      Usuń
  27. Ty to jesteś ekspertką jeśli chodzi o Zaful. Bardzo mi pomogłaś w prywatnej wiadomości na Fb, i tu jeszcze dostarczyłaś kilka informacji. Ja niestety już po uzgodnieniu wszystkiego, i wysłaniu paczki przez Echo- zrezygnowałam. Uznałam, że nie udźwignę roli repezentantki sklepu.

    > https://hot-schot.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ogólnie dość dobrze ogarniam temat współprac, bo trochę ich mam ze sobą. :) Dziękuję za miłe słowa! a ja uważam, że byś sprostała. Halo - dziewczyny robią zdjęcia w lustrze ciuchów... :)

      Usuń
  28. Gratuluję współpracy!
    Może kiedyś również zacznę współpracę z ta firmą :)

    http://blog-happy-girl.blogspot.com/2016/08/how-it-is-to-meet-his-idol-jak-to-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspanialy post na pewno bardzo mi sie przyda, a ze zaczelam z nimi wspolprace chcialabym zapytac czy opiekowala sie Toba Meng?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, moimi opiekunkami była Angela, Liancher i Jill :)

      Usuń
  30. Ja właśnie podjęłam z nimi współpracę. :)
    Fajnie, że wyjaśniłaś o co chodzi z tym cłem i żeby się go nie obawiać. ;)
    Ja ze zrozumieniem tego co do mnie piszą nie mam problemu. Jako, że poczta na gmail to i tłumaczy samo... ;)
    Miło, ze wpostał post, który ułatwi współpracę nowicjuszom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - to też duże ułatwienie, choć niektórzy nie potrafią korzystać z opcji translatora...

      Usuń
  31. ja z nimi nie współpracuję, ale dużo blogerów tak i zdania są podzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - wszystko zależy od opiekuna i jakości przesyłki, którą nada.

      Usuń
  32. Ciekawy post, gratuluję współpracy! :)
    Może i mi kiedyś uda się nawiązać z nimi współpracę, ale w sumie dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, więc na ewentualną współpracę będę musiała jeszcze sporo poczekać ;)
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    http://girl-with-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj z siebie wszystko, a firmy same zaczną się odzywać. Choć widziałam przypadki, gdzie Zaful nawiązywało współpracę z blogami z 30 obserwatorami.

      Usuń
  33. Ja z nimi nie współpracowałam, ale właśnie napisała do mnie inna firma :> Śliczna sukienka! Pomocny poradnik!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  34. Współpracuje z nimi, ale produkty wybieram z innej firmy. Wydaje mi się, że to ten sam sklep, tylko pod inną nazwą :D Przyjemny kontakt, dobra jakość produktów jak dla mnie fajna współpraca :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oni mają jedną korporację, pod którą znajduje się około 6 sklepów :)

      Usuń
  35. Świetne mają rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę trochę dłużej poszperać, żeby znaleźć coś ciekawego, ale faktycznie - ladne rzeczy mają :)

      Usuń
  36. Świetny post, dobry poradnik :) Piękną sukienkę wybrałaś ;)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ech szkoda że dopiero teraz widzę ten post, bo kilka dni temu miałam wiele wątpliowści co oni ode mnie chcą haha! :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Napisałam do nich ciekawe co z tego wyjdzie. Pozdrawiam i zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze, że opisałaś to, sama miałam tak zrobić, ale teraz mam nawał postów... Na pewno pomożesz innym :)

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Obecnie bardzo dużo osób szuka informacji o Zaful. :)

      Usuń
  40. Fajnie, że opisałaś jak wyglada współpraca z tą firmą. Rzadko można spotkać na blogach właśnie takie pomocne posty :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pomagać innym. Na moim blogu powstała zakładka "poradnik blogowy" dot. współprac. :)

      Usuń
  41. Super post, mysle ze na dniach skorzystam z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja się bardzo wystraszyłam tego cła, ale skoro jest równe zeru to już się o to nie martwię ;)
    bardzo się ciszę, ze to wszystko wytłumaczyłaś :D
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ma o co się martwić. Same korzyści. Szybsza wysyłka, szybsze otrzymanie rzeczy, szybszy post, szybsze kolejne zamówienie :)

      Usuń
  43. Nie współpracowaliśmy jeszcze z tą firmą, ale super jest to,że gdy ta firma zaproponuje nam współpracę będziemy o tej firmie wiedzieć coś więcej z twojego posta. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość. Z pewnością powstanie więcej poradników :)

      Usuń
  44. Słyszałam wiele o nich...sama się trochę gubię co i jak tam działa,ale być może kiedyś mi się uda :)
    yume-hime-reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mój blog akurat dotyczy zupełnie innej tematyki niż moda :P Myślę, że Twój post może pomóc wielu mniej doświadczonym blogerkom. Wszystko wyjaśniłaś prosto i bez owijania w bawełnę. Dzięki Twojemu wpisowi nareszcie dowiedziałam się na czym polegają te współprace z firmami. Współczuję, że najpierw tak namieszali z Twoją przesyłką. Sama bym się wkurzyła, gdybym musiała czekać na paczkę 27 dni i jeszcze później by się okazało, że nie przyszło to, co zamawiałam.
    Pozdrawiam i życzę owocnej współpracy :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Wlasnie sama naczelam wspolprace z zaful ;) dostalam pierwsza paczke czekam na reszte bardzo przydatny post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie niedawno dostałam meila od tej firmy jednak mało z tego zrozumiałam. Teraz na szczęście wiem o co w tym chodzi i skuszę się na tą współpracę. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. A i jeszcze jedno pytanie. Musze pisać do nich po angielsku czy mogę po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale świetnie! I faktycznie wydaje się to mega proste. Aczkolwiek jeszcze nigdy nie współpracowałam z żadną firmą. :(

    http://ladystassie.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej dziewczyny, mam problem zamówiłam kilka rzeczy 12 maja. Zamówienie rozbili mi na dwie przesyłki i wysłali 23 oraz 17 maja. Dostałam wiadomość, że 30 i 31 Your shipment has been deliver to the postal operator of the country of destination, więc rozumiem, żejest już w PL a od tego czasu ani nic nie dotarło ani status się nie zmienił. Na poczcie mówią, że nie mają takich przesyłek i w ogóle nie zajmują się paczkami o takich początkach LVS... Czy któraś z was miała podobną sytuację? Wykupiłam ubezpieczenie przesyłki, czy zwrócą mi pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana gdzie napisać żeby podjąć z nimi współpracę?

    OdpowiedzUsuń
  52. Paypal pobiera opłaty za utrzymanie konta?

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)