ADULTHOOD

Kiedy jesteśmy mali, czekamy, aż będziemy więksi. Kiedy kończymy szkołę, czekamy, aż pójdziemy na studia. Kiedy kończymy studia, czekamy, aż pójdziemy do pracy. Kiedy idziemy do pracy, czekamy, aż pójdziemy na emeryturę. W międzyczasie czekamy na wakacje, urodziny, miłość albo odwrotnie, czekamy, aż dzieci pójdą do przedszkola, później szkoły, a później w cholerę zabiorą się z domu. Czekamy cały czas, aż w końcu zacznie się nasze prawdziwe, dorosłe życie, przy czym oczywiście nie mamy pojęcia, na czym ta prawdziwość ma polegać. Wiemy tylko, że już nie jesteśmy mali - nie boimy się ciemności, możemy bezkarnie palić papierosy i pić kawę. Nieuchronnie prze­mija­my, zaczy­nając być za­pomi­nani. 

Już nie ma­my pra­wa się przewrócić - wciąż musimy biec...

Fotograf: Mariusz Olejnik
Stylizacja: AD Chic&Fashion

121 komentarzy:

  1. Jaka cudowna stylizacja! I piękne włosy! Wow! A wpis bardzo mądry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trochę smutne, bo często ludzie na końcu swojej życiowej drogi dopiero orientują się, że zamiast wreszcie żyć, nieustannie na coś czekali. Interesujący post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jeśli sobie to uświadamiają i mają czas by zacząć żyć pełną piersią to jeszcze pół biedy. Gorzej, kiedy czasu jest zbyt mało, by go dobrze wykorzystać :)

      Usuń
  3. Właściwie to na czekaniu mija nam prawie całe życie, bo cały czas czekamy na ludzi, tramwaj, zamówienie, dorosłość. Pisałam o tym na swoim blogu ;) Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Zaraz wejdę i odszukam, bo widzę, że mamy podobne odczucia :)

      Usuń
  4. Zdjęcia naprawdę mega :3 Zazdroszczę ci włosów!
    Fajna notka, dająca do myślenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula bardzo ładna, ale spodnie mi się nie podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis :) I genialna stylizacja ♥♥ Bardzo podobają mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przypadły do gustu, choć zwykle przebieram w spokojniejszych fasonach :)

      Usuń
  7. Bardzo prawdziwy post. A Ty - piękna :) I w dodatku masz śliczne, długie włosy!
    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ich wyhodowania potrzebna była cierpliwość (i nadal jest!), haha.

      Usuń
  8. Woow co za wykorzystanie palety, z tym co napisałaś to masz dużo racji, w zasadzie większości czasu i życia poświęcamy czekaniu. A stylizacja ma swój klimat przez te spodnie w których na pierwszy rzut okiem widać naszywki ale teraz już nich nie ma LOL.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia. Podobają mi się spodnie, a całość prezentuje się wysmakowanie i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis oraz stylizacja , pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jak ja tutaj u Ciebie dawno nie byłam :o świetnie wyglądasz no i włosy jak zawsze - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Sylwia! Ja u Ciebie też dawno nie byłam. Czas to nadrobić ♥

      Usuń
  12. Kobieto jakie ty masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach włosy są mega! Mam nadzieje, że nie planujesz żadnego ścięcia.
    Bardzo fajne połączenie, koszula w moim stylu, podoba mi się ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie tylko delikatne podcięcie zniszczonych końców, bo moje włosy od ponad pół roku nie miały styczności z fryzjerem :D

      Usuń
  14. kurde świetne spodnie! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przewrotnie to życie. Piękne zdjęcia pozdrawiam:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/kombinacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka prawda. Czas leci i wówczas to na co czekamy nadejdzie i minie niespodziewanie.
    Masz bardzo ładne włosy. Super zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wiem coś o tym. To na co czekałam nadeszło niespodziewanie szybko, wręcz nie wiadomo kiedy! :)

      Usuń
  17. Cudownie wyglądasz. Piękne masz te włosy. I spodnie bardzo ciekawe.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Chce się je oglądać, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ciągle czekam n weekend, w międy czasie, na wakacje, ferie, wolne dni, urudziny... Masz cudowne włosy, powalają mnie na kolana!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem mam wrażenie że cale życie na coś czekamy... Ekspertem od kobiecej mody nie jestem,ale męskim okiem stwierdzam że wyglądasz prześlicznie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój nowy blog (stary już odwiedzałaś) stasiekgorny.blogspot.com Będę bardzo wdzięczny jak zaobserwujesz i skomentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, super! Pędzę odwiedzić Twojego nowego bloga i dziękuję za przemiłą opinię ♥

      Usuń
  21. Omg włosy!!! Cudowne masz! Look również boski ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciągle na coś czekamy, a tak naprawdę nie umiemy żyć chwilą. Kiedy byłam mała chciałam już być dorosła, a teraz, kiedy swoją osiemnastkę mam za trzy lata, za nic w świecie nie chcę wkraczać w ten dorosły świat.
    Ale masz cudowne włosy, przepiękne zdjęcia!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja, nie wpadłabym na to żeby połączyć takie spodnie z elegancką koszulą.
    A wpis również bardzo pozytywny, przestańmy czekać, tylko zyjmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne włosy <3 od razu zwróciły moją uwagę! Bardzo mądrze piszesz, żyjemy w ciągłym biegu, niestety...
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej zgodzę się z wpisem, dlatego ja żyję chwilą, a nie patrzę w daleką przyszłość. ;) Liczy się tu i teraz.
    Włosy to Ty masz przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie jestctak jak napisałaś. Piękne włosy zazdroszczę. I ta niebanalna stykizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. masz strasznie ładne włosy, w takich momentach żałuje że ścięłam swoje :')

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tekst, jak za każdym razem w sumie ;) Włosy masz cudowne!
    https://l-i-f-e-isnt-fucking-easy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Włosy piękne *.* Stylizacja także. Co do postu to masz racje. Całe życie żyjemy w biegu i ciągle na coś czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlategi zamiast czekać staram się żyć dniem dzisiejszym. Cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. To czekanie to strata czasu... Myślimy o jednym, zamiast wykorzystać życie inaczej. Super zdjęcia! A post zmusza do refleksji.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby trochę skłonił do refleksji :)

      Usuń
  32. o dokładnie, zawsze chcemy być na innym etapie życia niż aktualnie się znajdujemy :) a co do stylizacji - jest mega! cudownie wyglądasz! i te włosy - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem zdajemy sobie sprawę jak wiele przeminęło, a my nie zwróciliśmy na to uwagi... ;)

      Usuń
  33. Świetna stylizacja taka na luzie, super w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zamiast cały czas na coś czekać, zatrzymajmy się i żyjmy chwilą!
    Piękne włosy!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim marzeniem było żeby zawsze być małym pociesznym dzieckiem no niestety nie udało się bo dorastianie to nieunikniony proces
    Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia i jestem zakochana w spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz pięknie i zdrowo wyglądające włoski! Super foty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Choć muszę przyznać, że czas je podciąć! ♥

      Usuń
  38. Życie w sumie trochę polega na czekaniu. Polega też na przemijaniu i przeglądaniu starych zdjęć.
    Ale z jedną rzeczą się nie zgodzę, rodzice na pewno nie czekają, żeby dzieci dorosły (tak mi się wydaję przynajmniej), znaczy zawsze spotykam się z tym, że rodzice właśnie chcą zatrzymać pociechy przy sobie. Podobnie jeśli chodzi o tą pracę i emeryturę, dorośli raczej nie chcę się starzeć (chyba, że praca ich męczy, ale w tym przypadku zazwyczaj ją zmieniają).
    Ale trochę w tym prawdy, czekamy bardzo często, aż za często.
    Zdjęcia śliczne, szkoda, że post taki krótki, bo fajnie piszesz. Następnym razem może napisz coś dłużeszgo? Chętnie poczytam ;)

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak to rozpatrywać - różni są ludzie, a co za tym idzie - rodzice, którzy wychowują swoje dzieci. Jedni mają ich dość, inni pragną, by zostały z nimi na zawsze. Co do emerytury - moi rodzice są żywym przykładem. Pracują ciężko w gospodarstwie rolnym i faktycznie czekają, aż będą mogli odpocząć i rzucić pracę w cholerę :)

      Zapraszam do obejrzenia i przeczytania innych postów. Są dłuższe i krótsze (:

      Usuń
  39. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się spodnie. Masz bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie śliczne włosy ! ♥ Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś taka piękna! Jestem fanką Twojej urody!
    Przede mną, ostatnia klasa technikum. Planuję iść na studia, jedynie kierunek i jego wybór jest dla mnie niewiadomą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku ale masz boskie włosy ! :D Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny look!<3
    Super spodnie, mega:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże ale cudne włoski co ty robisz, że są takie piękne?? 💖 💋 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nic. Kiedyś miałam manię na punkcie swoich włosów, ale jak dałam im odpocząć i nie zwracam na nie uwagi stały się ładniejsze ;>

      Usuń
  45. Szalejesz z tymi włosami haha ^ ^

    Koszula jest świetna :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  46. Z tym czekaniem to racja... jak byłam mała odliczałam do 18, a teraz patrząc pod względem tego, że zostały mi do niej trzy lata to mam ochotę się rozpłakać.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 18ście to nie jest zły wiek. Potem dopiero czas goni jak szalony...

      Usuń
  47. Dokładnie i tak możemy bez końca. Dobrze napisane :) Masz piękne włosy, bardzo ładnie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś. Mamy problem z cieszeniem się z tego co mamy i wciąż oczekujemy czegoś innego :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. You look great dear!! And have lovely hair!!!!
    I am following you, would you like to follow me back?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubie ten wpis.. czytalam go przy kawie i papierosie i zdalam sobie sprawe jak szybko życie biegnie swoim torem i ucieka niczym piasek przez palce. Bardzo często czekamy na "coś " nie dostrzegając teraźniejszości.U swiadomilam sobie że warto działać tu i teraz... czekanie jest naturalną rzecza ale nie zawsze musimy zapominac o tym etapie ktory dotyczy nas wlasnie teraz! Super wpis napewno caly dzien bede o tym rozmyślała! Swoja droga uwielbiam zdanie że teraz nie ma miejsca na upadki i musimy szybko kroczyc przez życie... dlatego czasami zazdroszczę dziecia tej bezkarności i sily ... mimo ze upadna wstaja na nogi i ida dalej w dorosłym życiu nie bywa to juz tak banalnie proste niestety.. pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale masz piękne włosy i świetną figurę! :P Stylizacja jak najbardziej na duży plus! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę świetne zdjęcia! Zazdroszczę włosów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzała. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Totally agree with you, by the way, beautiful long pants!

    OdpowiedzUsuń
  55. Proszę Cię zrób post o tym jak po kilku latach zregenerowały się twoje paznokcie po obgryzaniu. Widziałam twoj post z 2014 roku i byłam w szoku jak zobaczyłam zdjecie paznokci identycznych jak moje. Nie potrafię uwierzyc, że ja tez moglabym miec takie jak ty. Jestem bardzo ciekawa jak teraz wyglądają i czego używasz. Proszę przynajmniej tu wstaw jakies zdjecie albo rady. To dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chcialabym zobaczyc twoje paznokcie. Bardzo mi na tym zalezy iż ja mam prawie identyczne obgryzione paznokcie jak ty w 2014 roku i już samo to jak wygladaly 4 lata temu mnie troche zmotywowalo do tego aby przestac. Chcialabym zobaczyc jak po 4 latach wyglądaja twoje paznokcie. Pozdrawiam i liczę na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)