DZIEŃ MATKI Z CHOCOLISSIMO


 "Złe myśli schowa, przy­tuli w każdej chwili. To Ona - Matka."

Pamiętasz, gdy kilkanaście lat temu spałaś w swoim małym łóżeczku, a Ktoś przy nim czuwał? Grał dla Ciebie na skrzyp­cach i śpiewał? Układał do snu, zwal­czał z mie­czem w dłoni koszma­ry? Sprawiał, że po ciężkim dniu powracały ko­lory oraz mu­zyka. Z każdym dniem był dla Ciebie jak dro­gow­ska­z, który wyz­nacza właściwą drogę. Był i jest opar­ciem w krocze­niu ścieżka­mi życia, by dro­ga ku do­rosłości sta­wała się łat­wiej­sza. Trud­no mi nie wie­rzyć w Anioły, sko­ro jed­ne­go znam od urodze­nia. To ktoś ko­go wi­duję każde­go dnia i każdego wieczoru. Nikt Jej jeszcze nie roz­poznał, bo wygląda jak zwykły sza­ry człowiek, a nie jak ta­jem­nicza is­to­ta ro­dem z niebios. Wiesz kim jest ten Anioł? Tak, to Matka. 

Często w ferworze dnia codziennego zapominamy powiedzieć mamie kilku prostych słów - "kocham Cię" czy "dziękuję". Zbliża się 26 maja - okazja, w której możemy to wszystko nadrobić i podziękować za trud włożony w nasze wychowanie, za codziennie troski, wzloty i upadki. Za kolejny rok spędzony razem.  Warto w tym jednym dniu obdarować swoją Mamę upominkiem, miłym słowem czy drobnym gestem. Ulubione kwiaty, bilet do kina , wizyta w SPA czy słodkie pyszności. Wszystko zależy od tego, co lubi Twoja mama - to Ty znasz ją najlepiej i wiesz z czego będzie się cieszyć najbardziej. Moja jest małym łakomczuchem, dlatego zwykle celuję w czekoladowe prezenty. W wyborze pomaga mi niezawodne Chocolissimo, które na wiele tygodni przed danym świętem przedstawia pyszne oferty. Firma pozwala nam na wykazanie się kreatywnością i dodanie własnego graweru i stworzenie oryginalnego prezentu. Pralinki Chocolissimo to małe dzieła sztuki, wykonane z czekolady mlecznej, białej i gorzkiej, skrywające doskonale komponujące się nadzienia w różnych smakach.  Dodatkowo mamy możliwość zapakowania produktu w papier ozdobny i wstążkę z napisem "Dla Ciebie Mamo". To idealny pomysł na słodki upominek!

Nie zapominaj o drobnych gestach. Powiedz Mamie, że ją kochasz! :)

102 komentarze:

  1. Każdy moment jest dobry żeby powiedzieć że się kocha http://anngelanddream.blogspot.com/2017/04/cos-osobistego.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień matki to piękny dzień, ale nie tylko wtedy warto mówić, że się kocha! :)
    Myślę, że i moja mam ucieszyłaby się z takich pralinek, będę musiała pomyśleć o ich zakupie! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To dzień, w którym można uhonorować wszystkie inne odrobinę bardziej :)

      Usuń
  3. Idealny pomysł na prezent <3
    Muszę się zastanowić nad takim rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się nie zawiedziesz. Próbowałam już wiele razy i zawsze tak samo doskonale! :)

      Usuń
  4. Jakie piękne ! Też kiedyś zamawialam u nich czekoladki dla chłopaka :) były pyszne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - smak i szyk idą tutaj w parze ♥

      Usuń
  5. Tak bardzo ważne, a tak przez nas zapominane..
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę już zacząć planować co kupić mojej mamie na Dzień Matki, dzięki za pomysł :)

    wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam ochotę na te czekoladki :D Bardzo fajny pomysł ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Masz racje, że często zapominamy o małych, miłych słowach w kierunku naszych Mam. Muszę jej wymyślić jakiś super prezent z okazji Dnia Mamy. Chyba zabiorę ją na dobrą kawę i ciastko, choć pralinkami od chocolissimo pewnie by nie pogardziła ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł! Przy kawie i ciastku można sobie świetnie pogawędzić i spędzić miło czas ;)

      Usuń
  9. Hej, miałam się do Ciebie odezwać w sprawie aparatu i modelu obiektywu. Używam aparatu Nikon d3100, jednak jestem w trakcie szukania nowego modelu ponieważ ten niestety już swoje wysłużył i nie działa tak jak powinien. Najprawdopodobniej będę zmieniać na Nikona d5500 :) A obiektyw to Nikon AF-S 35 mm f/1,8 G DX Nikkor, szczerze jest to najlepszy obiektyw w którym pracowałam :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję za odpowiedź! Też myślę nad zmianą swojego obiektywu :>

      Usuń
  10. Moja mam też dostaje co roku czekoladki :) W tym roku nawet identyczny napis MAMA jak twoja ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te czekoladki zawsze wywołują u mnie NATYCHMIASTOWĄ potrzebę czekolady w organizmie :D wyglądają tak pięknie, że szkoda by było je zjeść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nic! Jak trafiają się słodkie niespodzianki typu czekoladowe słonie, pantofelki, zestaw narzędzi. Tego to dopiero szkoda jeść! :D

      Usuń
  12. Znam firmę Chocolissimo i uważam, że jej produkty są świetne :)
    Takie czekoladki to trafiony prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja zawsze znajdę miejsce na pyszne praliny :)

      Usuń
  13. Pięknie zapakowane czekoladki zawsze sprawiają radość!
    Zgadzam się z tym, że powinniśmy okazywać wdzięczność naszym mamom! Im starsza jestem tym bardziej ją doceniam <3

    Przepiękny ten Twój blog! Aż miło zawiesić oko! Zostaję!
    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Z biegiem czasu dostrzega się te wszystkie rzeczy, o których się zapominało lub nie wiedziało będąc małym :)

      Usuń
    2. Zwłaszcza, gdy trzeba sobie samemu prać, gotować, sprzątać... I tak dalej ;)

      Usuń
  14. Mama to największy skarb, bo wydała na świat równie piękny skarb, jakim my jesteśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pięknie ;) A smakują pewnie jeszcze lepiej ;) Najważniejsze, żeby pamiętać o tym ważnym dniu ;) No i oczywiście oprócz tak słodkiego prezentu nie można zapomnieć o szczerych życzeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia są nawet lepszym prezentem, niż te wszystkie czekoladki, kwiatki czy bilety do kina ;)

      Usuń
  16. Szkoda, że moja mama nie lubi słodyczy bo taki prezent byłby idealny :)
    Tak, to prawda. Trzeba doceniać rodziców, ale trudno jest czasem o tym pamiętać. Szczególnie gdy działają nam na nerwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że zwraca się uwagę na te nieprzyjemne rzeczy, zamiast na te przyjemniejsze :)

      Usuń
  17. Uwielbiam cię. Już wpadałam w panikę, że nie wiem, co kupić mamie na Dzień Matki, a ty mi właśnie uratowałaś tyłek xd


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To powodzenia w wyborze, bo jest naprawdę ogromny :D

      Usuń
  18. Słodkości cudowne i wyglądają na smaczne ale niestety moja mama nie je słodyczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja to łakomczuch. Codziennie wieczorem pochłania słodkości, a co najlepsze - dalej szczupła! :D

      Usuń
  19. Świetny pomysł,czekoladki każdy lubi a te są na dodatek dedykowane. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnym grawerem są o wiele przyjemniejsze, ot tak, dla oka :)

      Usuń
  20. Moja mama by się ucieszyła z takiego prezentu :D Lubi słodycze i je dostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja rowniez dostalam od nich czekoladki, sa przepyszne 😋

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż zrobiłam sie głodna! Wyglądają smakowicie :3

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama uwielbia czekoladki i może się pokuszę i takie zamówię, bo dedykowane jednak bardziej cieszą niż pierwsze lepsze ze sklepowej półki :).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent!
    Te czekoladki tak przepysznie wyglądają :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. SLiczny layout bloga i profesjonalne zdjęcia.Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają cudownie! Może to trochę zasługa zdjęć, bo są naprawdę świetnie wykonane :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na prezent, aczkolwiek mamie powinno się codziennie pokazywać, że się ją kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealny pomysł na prezent! Te czekoladki wyglądają tak przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pomysł na prezent, aczkolwiek szkoda by mi było tego jeść:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś już się skusiła to nie będziesz mogła przestać ;)

      Usuń
  30. jejku jaki cudowny zestaw, pięknie wyglądają te czekoladki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Z pewnością Twoja mama się ucieszy! Kochana, chętnie dodaję Twój blog do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne to pudełko, a pralinki wyglądają naprawdę przepysznie. Świetny pomysł na prezent, ja nadal mysle co kupić albo moze zrobic dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale smakowicie to wygląda. <3 Ja mamie zamówiłam spersonalizowaną deskę do krojenia. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze najlepsze i najpiękniejsze od Chocolissimo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyśmienicie to wygląda ❣

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW! Cool post, dear! I really like photos <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (Subscribe to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny prezent na taką okazje, szkoda, tylko,że moja mama nie jada słodyczy. ;p

    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie, gdzie organizuje konkurs:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na prezent :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny prezent, na sam widok ślinka cieknie xD Wyglądają prześlicznie, a że z mamą jesteśmy prawdziwymi łasuchami, na pewno na długo by nie wystarczyły.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny pomysł na prezent, słodycz zawsze się sprawdzi, szczególnie w takiej pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo smacznie wygląda super post zapraszam do mnie fashionablekama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie to wygląda :) Moja to by capnęła tę słodkość z prędkością światła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za Wasze opinie ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Mniam, aż nabrałam chęci na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazwyczaj tak jest, gdy zbyt mocno angażujesz się w pomoc innym, nie ma kto pomóc Tobie. Gdy jesteś za dobra dla wszystkich, reszta to wykorzystuje.
    PS ładny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trafiony prezent ! Świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)