TIME FOR FASHION - wartość sekundy


Kiedy człowiek zaczy­na do­ceniać war­tość se­kun­dy? Ja­ka ona właściwie jest? Tak niewiel­ka cząstka życia jest zaz­wyczaj niezauważana. Bo w końcu sekund jest ty­le, że po pros­tu nie zwra­camy na nie uwa­gi. Nie chce­my się na nich sku­piać, bo to one po­kazują, jak szyb­ko ucieka nam czas, nasze życie. Jak szybko odchodzi młodość i jak w mgnieniu oka przychodzi starość. Ze­gar ty­ka niez­nośnie mo­noton­nie, za­dając ból tej cząstce mnie, która jeszcze pot­ra­fiła sku­pić się na czym­kolwiek. Ner­wo­wy rytm, bez­wied­nie wys­tu­kiwa­ny przez mo­je pal­ce na krawędzi biur­ka, ty­kanie ze­garka i jeszcze ten ok­ropny zgrzyt os­trej końcówki pióra, pędzącej po kar­tce ob­szer­ne­go no­tat­ni­ka w ja­kimś sza­leńczym pości­gu za... Za czym? Sekundy pokazują mi jak życie przecieka mi przez palce, a ja nic z tym nie robię. W notatniku zapisuję kolejne cele, które chcę spełnić w niedalekiej przyszłości. Słowa tworzą się same: wyjazd do Włoch, kąpiel w morzu o zachodzie słońca, koncert ulubionej bandy rockowej. Zegar nieustannie tyka, przypominając Ci, że życie masz tylko jedno i że musisz wykorzystać je w stu procentach, ponieważ należy ono do Ciebie. Rób to co kochasz, ponieważ z biegiem upływających lat - zegarek przyspiesza jak na złość dwu- albo nawet i czterokrotnie. Bezlitośnie biegnie do przodu przybierając szaleńcze tempo, zbliża Cię do nieuchronnego.


Przedstawione wyżej zegarki otrzymałam od internetowego sklepu Time for Fashion. Muszę przyznać, że zaskoczenie bardzo miłe, ponieważ spodziewałam się maksymalnie dwóch do trzech sztuk, natomiast w paczce znalazłam aż siedem zegarków.  Świadczy to o profesjonalnym podejściu firmy do blogera. Korespondencja przez kontakt mailowy przebiega niezwykle sprawnie, odpowiedzi dostaję bardzo szybko. Paczka wysłana kurierem została doręczona została w ciągu dwóch dni od nadania. Zegarki były zabezpieczone folią bąbelkową, włożone w ozdobne woreczki przewiązane niebieskimi kokardkami. W środku oprócz widocznych wyżej przedmiotów otrzymałam przemiłą karteczkę od zespoły Time for Fashion. Właśnie takie drobne elementy i szczegóły sprawiają, że bloger czuje się doceniony i wie, że paczka jest skierowana bezpośrednio do niego. Jeżeli chodzi o zegarki to są dopracowane w każdym calu. Z siedmiu sztuk, które otrzymałam każda jest wyjątkowa i oryginalna. Zegarki mają solidne paski, wykonane z materiałów skóropodobnych. Muszę przyznać, że podbiły moje serce. Jestem pewna, że jeszcze nieraz zobaczycie je na blogowych zdjęciach.

Co sądzicie o zegarkach? Który przypadł Wam najbardziej do gustu?

47 komentarzy:

  1. Zegarki super, szczególnie 3 i 4 :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu nie noszę zegarków, ale te są przepiękne! Szykowne, z klasą, eleganckie :) uwielbiam.

    Pozdrawiam,
    Ania z http://annffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przestałam nosić jakiś czas temu, ale przeżywają drugą młodość w moich outfitach! :)

      Usuń
  3. Wszystkie zegarki są bardzo ładne :) Oba z czarnymi paskami najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarki są przepiękne, mam 2 z tych które ty masz, między innymi ten z napisem who cares. są genialne, dobrej jakości i bardzo tanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - cena jest niska jak na taką jakość :)

      Usuń
  5. Zegarki podbiły moje serce! Żywe kolory idealnie pasuję do letnich stylizacji!

    http://dontsaydontblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zobaczycie mnie niejeden raz w otrzymanych zegarkach ♥

      Usuń
  6. Śliczne są, szczególnie 3 i ostatni z pierwszego zdjęcia :) Przy okazji,
    mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    https://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/06/a-new-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. sekundy są bardzo wazne, ale nie zawsze człowiek docenia. A zegarki świetne;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasem czas ucieka nam przez palce, a my nie robimy z tym nic. A szkoda, bo życie mamy tylko jedno :)

      Usuń
  8. O jacie jakie one są śliczne :) Z chęcią byśmy takie nosiły ^^ Super post kochana. Zostajemy na dłużej. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ♥ Uwielbiam takie komentarze!

      Usuń
  9. Super i ciekawy wpis :) Zegarki świetnie się prezentują :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zegarki. Gratuluje dobrej współpracy. :) pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zegarki, naprawdę, sama rozglądam się za takimi w sklepach stacjonarnych.
    Odnośnie posta zgadzam się, czasem nie jesteśmy świadomi że żadna minuta, godzina, dzień nigdy do nas nie wróci, nie będzie taki sam ani nawet podobny..

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję zamówić ze strony internetowej. Koszty przesyłki nie są duże, a można wygodnie znaleźć odpowiedni model bez wychodzenia z domu. Ja zdecydowanie bardziej lubię takie zakupy, niż bieganie po sieciówkach i sklepach stacjonarnych :)

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że firma doceniła Twoją pracę i dostałaś aż 7 zegarków. Wszystkie są śliczne!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zegarki są naprawdę prześliczne! Też uważam, że niewielkie gesty sprawiają, że czujemy się docenieni. To na pewno musiało być zaskoczenie dostać więcej zegarków :) Gratuluję współpracy i życzę wielu sukcesów ♥

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam - małe detale potrafią podwyższyć naszą samoocenę i podbudować blogera :)

      Usuń
  14. Te zegarki są świetne! Who cares skradły moje serce!
    Pozdrawiam
    Męczygroszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej koleżanki doskonale pasuja "I'm already late" :)

      Usuń
  15. Czarny z napisem cudowny <3 Pozdrawiamy :)
    winningsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No po prostu świetne są te zegarki! Widać że zdjęcia robione dobrym aparatem ;) Pozdrawiam Cię gorąco i obserwuję! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednia perspektywa też robi swoje. :) Jak to było?
      - świetne zdjęcia, na pewno ma Pan dobry aparat
      - pyszne jedzenie, na pewno ma Pani dobre garnki :)

      Usuń
  17. Zegarki są naprawdę świetne. Wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) widze, że blog o Stardoll - dawno temu w to grałam, chętnie zajrzę!

      Usuń
  18. Ja mam fioła na punkcie zegarków, mam ich chyba z 15 :D Choć tak i tak je dość rzadko noszę, ale lubię mieć wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, cała szkatułka zegarków, z tym, że ja je uwielbiam :)

      Usuń
  19. Są naprawdę swietne!
    Najbardziej spodobał mi się ostatni z rzymskimi liczbami.
    Takie swietne paczuszki to każda blogerka chciałaby otrzymywac. ;)

    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zegarki :) pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga http://tybcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są świetne, ale ten who cares bezkonkurencyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zegarki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)