Fashion71

Lato zbliża się wielkimi krokami. Niejedna z nas zastanawia się czym zapełnić naszą letnią garderobę. Sama stanęłam przed takim wyborem. Na pewno muszę kupić więcej szortów, bo są w sam raz na upalne dni. Spódnic i sukienek mam całą szafę. Nie przeszkadza mi to jednak w kupowaniu coraz to większej ilości, na co moi rodzice kręcą już głową. Ostatnio musiałam dokupywać wieszaki na allegro, pakowane po 50sztuk, bo nie mam na czym ich wieszać. Póki rodzice nie pragną mnie wydziedziczyć - w mojej szafie nadal będą pojawiać się coraz to nowsze ubrania. Dlaczego lubię tego typu ciuchy? Bo są wygodne, przewiewne i przede wszystkim... bardzo dziewczęce. Myślę, że nie tylko ja mam taką opinię na ten temat. 

Znacie to uczucie, kiedy szukacie czegoś naprawdę ciekawego, ale albo tego nie ma albo jest, ale nie w Twoim rozmiarze? Ja dość często. Osobiście nie przepadam za chodzeniem po galeriach i sklepach stacjonarnych. Za mało mam do tego cierpliwości - poza tym mam wrażenie, że nie jestem w stanie wszystkiego dokładnie obejrzeć, zobaczyć. Zapewne dużo fajnych ciuchów po prostu umyka mojej uwadze. Jestem typowym zwolennikiem internetowych zakupów. Szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Mogę wybrać odpowiednią kategorię i nie szukać po sklepowych półkach i wieszakach, ponieważ wszystko mam na miejscu.

Buszując w Internecie trafiłam na ciekawą stronę: Fashion71. Sklep posiada w swoim asortymencie  masę pięknych sukienek, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Podzielony jest na podkategorie, w których jestem w stanie wybrać dokładnie co mnie interesuje. Asymetryczna, maxi, imprezowa, letnia, krótka, długa. Nie ma problemu! Znajdziesz tutaj wszystko, w dodatku w zawrotnych cenach. Najtańsze sukienki kosztują 3$ (w przeliczeniu na złotówki - niecałe 12zł)! Z pozoru może się wydawać, że ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Mam jednak styczność z chińskimi sklepami od kilku lat i mogę szczerze powiedzieć, że większość ubrań, które otrzymałam są świetnej jakości. Dlatego apeluję: bez obaw! Musicie jednak być ostrożni przy wyborze rozmiarów i dokładnie się mierzyć. Ja zwykle biorę ubrania o rozmiar lub dwa większe. Polecam zajrzeć do asortymentu sklepu, zwłaszcza do kategorii: "wholesale dresses" oraz "wholesale clothing".