Own demon

Jest ta­ki stan uczuć, gdy coś szar­pie moc­no od środ­ka, chwy­ta i wca­le nie puszcza. Łapie, du­si i przyg­niata do podłogi. Cza­sem ma kształt nies­pełnionych am­bicji, cza­sem bez­silności, cza­sem strachu przed zmiana­mi.  W pew­nym mo­men­cie sta­jesz na roz­drożu i nie wiesz gdzie iść da­lej, stoisz w tym mar­twym pun­kcie. Cza­sem to trwa miesiąc a cza­sem długie la­ta. Nie ro­bisz nic dla siebie, wszys­tko dla otocze­nia, by za­dowo­lić in­nych, spełniać ocze­kiwa­nia... Tłumiąc siebie. Ciężko wyr­wać się z ram w które wpasowuje Cię two­je otocze­nie i świat. Stereomikroskopy, którym mu­sisz się pod­porządko­wać, by nie ra­nić in­nych. Sztuczny uśmiech do­paso­wywa­ny do sy­tuac­ji aby nie po­kazy­wać, że coś jest nie tak.... Czy świat wokół jest szczęśli­wy jeżeli du­sisz się w swo­jej skórze? Czy można w da­nej chwi­li wszys­tko zmienić i zos­ta­wić?  Bo prze­cież otocze­nie osądzi Cię nie za to co zro­bisz, z ja­kich po­budek. Tyl­ko ja­kie to będzie miało skut­ki... Każdy widzi swe­go de­mona i chodzi z nim na spa­cer, uczyłam się od nich. Sadzę, że na dziś dzień, jes­tem tak dob­ra, że na­wet oni mogą uczyć się ode mnie. Trze­ba brać z życia ty­le, by się nie skończyło. Ty­le, by nie żałować wczo­raj. Tyle, by za­pom­nieć o dzi­siaj i móc fun­kcjo­nować jut­ro.

| Poncho - KLIK | Leginsy - no name | Bransoletka - KLIK | Buty - KLIK |

29 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, świetne sa te buty! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - idealnie nadają się na jesień :)

      Usuń
  2. Masz rację, z życia powinniśmy czerpać jak najwięcej!
    Śliczne zdjęcia <3

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie ty masz śliczne włosy, zrób kiedyś post nq temat ich pielęgnacji!
    Zapraszam cię do mniehttp://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamówiłam chyba z 5 odżywek do włosów, więc na pewno pojawi się post o pielęgnacji moich włosów :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Podoba mi sie :)

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne włosy!
    super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Muszę je trochę sciąć - na końcach są już zniszczone...

      Usuń
  6. Fajna stylizacja :) Ponczo cudowne aczkolwiek buty to już nie mój świat . Nie chodi tu o wygląd aczkolwiek jestem za wysoka na obcas , nawet taki mały :( .
    "Trze­ba brać z życia ty­le, by się nie skończyło. Ty­le, by nie żałować wczo­raj. Tyle, by za­pom­nieć o dzi­siaj i móc fun­kcjo­nować jut­ro. " - sama prawda :)
    orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, w sumie to współczuję. Cieszę się, że mam jednak te swoje 168cm. Najważniejsze, że jakich butow bym nie założyła wciąż jestem niższa od swojego faceta. Uff :) Poza tym wysokie dziewczyny w szpilkach są piękne! :)

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądasz, stylizacja jak najbardziej na plus :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięnie wyglądasz kochana <3 zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie ♥ Kocham to określenie, demony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, śliczna jesteś:)
    http://patssstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry post :-) Zgadzam się z Tobą w całości :-) Powinniśmy czerpać z życia ile się da i żyć tak, żeby niczego nie żałować - tak jakby jutra miało nie być :-)
    Jeśli chodzi o zdjęcia to są jak zawsze świetnie zrobione - wyszłaś na nich świetnie :-)
    Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudnie, masz śliczne włosy, a co do stylizacji, buty i ponczo bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam z Podlasia i zapraszam na mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie Ty masz piękne włosy! :) Super post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)