You're all I want but not like this...

Nauki jest coraz więcej. Wszystkiego przybywa, materiału też. Nauczyciele coraz więcej wymagają. Najgorzej jest się chyba przyzwyczaić. Jeszcze tyle miesięcy męczarni - ta myśl nie daje mi spokoju... Ale żeby nie szkoła to co? Bylibyśmy innymi ludźmi. Nie znalibyśmy naszych przyjaciół. Bo przecież tutaj rodzą się pierwsze przyjaźnie, miłości, pierwsi wrogowie. Tutaj jemy kanapki na spółę, robimy różne odpały - nie możemy tego zmarnować, bo pracujemy na wspomnienia i dalszą przyszłość.

Dzisiaj typowy zestaw na wyjście do znajomych - wygodnie i na luzie. Czarno-biała bluzka nietoperz z przesłodkim napisem "Super cutegirl littlefriend", szare trampki, i pomarańczowe spodnie do kontrastu. Nałożyłam też na wierzch białą bluzę - była na mnie wcześniej za mała, po 2 tygodniach regularnych biegów i ćwiczeń w końcu się w nią zmieściłam (tzn. mogę ją zapiąć ♥).


Bluzka - WHOLESALEDRESS
Spodnie - no name
kurtka - butik we Włoszech
trampki - szpilka na allegro

65 komentarzy:

  1. O jezusiu! *.* Jakaś ty piękna! Nie mogę się napatrzeć! ;]

    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :)
    fajna masz fryzure tez kiedyś miałam grzywke ale jakos nie mogłam sobie z nia poradzić
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka;) dzisiaj pojawił się pierwszy singiel mojego zespołu! zapraszam serdecznie do słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne spodnie :) bardzo fajny blog :) obserwuję :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki:) spróbuj znaleźć ludzi wbrew pozorom naprawdę wielu zajmuje się muzyką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie stanowią świetny kontrast dla reszty. :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw :) Piękna bluzka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rozsądnie piszesz o szkole:))ślicznie wyglądasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie mają genialny kolorek, ale najbardziej podoba mi się Twoja grzywka :))

    Zapraszam na KONKURS do wygrania sukienka "mała czarna" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dasz rade!:) szkoła nie jest taka zła;) Zresztą pocieszę cię później jest jeszcze gorzej :))


    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji:) zrewanżuję się;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć taką wytrwałość w bieganiu co ty.;D
    Ja po tygodniu już mam dość.
    Ładny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku pięknie ♥
    masz super włosy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku pięknie ♥
    masz super włosy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku pięknie ♥
    masz super włosy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie :) ładny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie :) ładny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny odcień spodni :))

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w szkole jest to samo ;/ masakra, ale masz rację w sumie sporo się jej zawdzięcza
    wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie mają fenomenalny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh thanks! You're so lovely and pretty :)
    I love your blog!

    Bisous xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Na kogo mam wene i czas :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    KONKURS NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napis na koszulce rozwala . :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Aparatem fujifilm finepix s 2960 ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor spodni, poza tym jesteś bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zestaw :)
    Te rurki są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz!
    cudne zdjęciaa!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjne spodnie, calosc w fajnym wygodnym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się bardzo twoja grzywka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za ładna jesteś, ale nie giń *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham bluzkę i kolor spodni
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka ty śliczna :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  33. jak Twoja grzywka się utrzymuje tak cały dzień zaczesana? spryskujesz ją lakierem?

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna stylizacja..;))

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, masz świetną fryzurę :) Uwielbiam takie kontrastowe spodnie, zwracają uwagę i ze zwykłego stroju tworzą coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  36. spodnie mają fajny kolorek :)
    trampki- oprócz oficerek najlepsze buciki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny kolor spodni, udane zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)