#37 Zguba się odnalazła

 ENGLISH VERSION :)

Ze sprzątania jednak może wyjść coś dobrego. Dzisiaj przewaliłam cały mój pokój i znalazłam tyyyle rzeczy, że moje sprzątanie opierało się głównie na znalezieniu dawnych rzeczy i bawieniu się nimi :D
No, ale zaskoczenie totalne, kiedy znalazłam zegarek z Londynu, przywieziony jako prezent przez mojego brata. 



 Czyż nie jest śliczny? ;)
 Jeżeli macie do mnie jakieś pytania naciśnijcie na znak zapytania.
Zachęcam do polubienia na facebooku :]

Bardzo proszę o kliknięcie w trzy bannery widoczne na pasku bocznym! :) 


79 komentarzy:

  1. Świetny zegarek! *.*

    Zapraszma do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam ;) piękny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarkowi faktycznie niczego nie brakuje :) pozdrawiam x !



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przperaszam, że dawno nie zajrzałam - czas, czas, czas. : <
    Na prawdę śwetna notka ii zazdroszczę zegarka. ;3 Poluję ostatnio na takie cudeńka z motywem flagi USA, WB ;3
    Zapraszam do mnie na nową notkę ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz ;)

    bardzo fajny zegarek.. a ten motyw flagi UK. Mmmm ♥

    Dodałam, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zegarek !!!
    ja też chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ten zegarek jest prześwietny :)
    Ja też chce taki, już ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zegarek! :)

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten zegarek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne znalezisko! :D Motyw flagi jest teraz bardzo modny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojeej, jak tu sie zmienilo *____* Kochana, pieknie odswiezylas bloga, wszystko jest takie... turkusowe! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. na początek - piękny nagłówek i wygląd bloga! like it :)

    zegarek super ale dla siebie wolałabym amerykańską flagę gdyż ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie nie chodzi już o to co modne a co nie a tym bardziej co podobne, ja po prostu lubie ameryke, studiuje amerykanistyke i stad zamilowanie do flagi ktora mi sie bardzo podoba wizualnie i o wiele bardziej niz brytyjska aczkolwiek jest rowniez ladna i ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zegarek ; D
    Ja nieraz w szafie znajduję rzeczy o których zdążyłam zapomnieć : /
    Jasne!Ja już obserwuję.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie, już dodaję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek jest mega, tym bardziej, że motywy flag UK i USA królują na ubraniach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zegarek. blog rowniez;) dodaje;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajny ten zegarek:)
    pozdrawiam i oczywiście zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarek jest genialny . !
    Tak jak i blog . ; )
    Obserwuję i liczę na to samo ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  22. No jasne że obserwuję, fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  23. jesli ja zaobserwuje to i Ty to zrobisz? no nie bardzo na takich zasadach dzialam. jesli spodobal Ci sie moj blog to zapraszam do obserwacji,jesli i mnie Twoj zainteresuje to tez ta zrobie, na tej zasadzie to dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za rzeczami z motywem flagi, ale ten jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zegarek.;)
    Obserwujemy .;) Ja już dodaałam .;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zegarek, flagi są teraz na topie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    crocodylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG boski! Wiele bym dała a taki gadżet! :]

    OdpowiedzUsuń
  28. zegarek jest cudowny! sama chetnie bym znalazla taki skarb w swoim pokoju haha :D
    masz moze chcec sie wzajemnie zaobserwowac? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczny ;))
    Ok z chęcią zaobserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczny *.*
    +zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  31. nie musisz obiecywac, blog jest super wiec z checia dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny!
    Obserwuję więc i liczę na to samo ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny jest ! .. aj obserwuje i zapraszam czesciej do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. mega zegarek. Ciekawy blog, dziękuję za miłe słowa, dodaje do obserwowanych i liczę również na Ciebie;) Pozdrawiam;P

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog :) śliczna zegarek. Obserwujemy?

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  36. dzieki ;) pewnie - dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny zegarek, chyba muszę wziąć się za sprzątanie, może mi też uda się znaleźć takie perełki :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zegarek!
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Co do zegarka to mega,mega,mega,mega,mega,mega BOSKI! :D


    Jak myslisz. Można go znaleźć na Allegroo? ;p

    zapraszam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  40. Zegarek cudo ! ;d


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. hej pewnie ze obserwujeeee:):)zegarek jest megaa:*buziak!

    OdpowiedzUsuń
  42. Też tak zawsze sprzątam - to, co wygrzebię to albo się bawię, albo zakładam ;D
    Świetny zegarek! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładny i oryginalny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  44. i slicznie teraz wyglada! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja Droga! Jeśli zmagasz się z przesuszeniem włosów lub utraciły one swój blask, zapraszam Cię na nowego posta o pielęgnacji włosów:
    www.soveir.blogspot.com

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny *.*
    + obserwuję ^^
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zegarek . *.* I ogólnie podoba mi sie ta cała tematyka tego bloga. Boski blog. ; )

    + dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie - www.reckless-relentless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zegarek jest obłędny! Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zegarek śliczny ;D
    Jeżeli też teraz masz fazę na kupowanie ciuchów z flagami to pewnie się przyda ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. Super jest, taki baaardzo oryginalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny zegarek! Szkoda byłoby go zgubić.

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)