MALABI

Niedawno natknęłam się na firmę  MALABI, która produkuje przepiękną biżuterię. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, zaczynając od kolczyków ze srebra, kończąc na tych z modeliny. Wszystko jest staranne i pięknie wykonane. Do wyboru są również opakowania na biżuterię - nie dość, że tanie, to jeszcze i ładne! Istnieje też wymiana bigli, więc alergicy nie muszą się przejmować, ponieważ mogą je wymienić na antyalergiczne :)


Wczoraj doszły do mnie kolczyki od tej firmy. Przesyłka - błyskawiczna. Jak to zazwyczaj bywa - na zdjęciach wszystko wygląda lepiej. Tutaj jest inaczej. To co do mnie doszło jest po prostu cudowne. Już wiem, że będą to jedne z moich ulubionych kolczyków. W paczuszce siedział również upominek w postaci drugich (zielonych) kolczyków. Do tego dostałam 2 kupony rabatowe na 20%, więc w niedługim czasie będzie LOTERIA, oraz dwie wizytówki :)
Tutaj macie wszystko, co do mnie dotarło: 

Kolczyki Swarovski Chitarra - wykonane z próby srebra 925. Długość i szerokość kryształu wynosi 12mm. Razem z biglem ma 5,9cm. Kryształ ma kształt kwiatka. 

(zdjęcie pochodzi ze strony MALIBU, ponieważ zdjęcia komórką nie nadawały się na publikację)

Zielone kolczyki na długich biglach - wykonane z Chryzokoli, rzadkiego kamienia występującego jedynie na terenie Meksyku, Chile, Konga i Izraelu. Już w starożytnej Grecji był materiałem wykorzystywanym do tworzenia pięknej biżuterii.


No i dwie wizytówki oraz dwa kupony rabatowe na 20%:



Jak widzicie - wszystko wygląda pięknie. Warto zamówić cokolwiek z tego sklepu, bo z tego co widziałam do każdego zamówienia dodawana jest niespodzianka, tak jak w moim przypadku (kolczyki). 

Co sądzicie o tym sklepie? :)

2 komentarze:


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)