Prezenty od Sevenays

A mnie jak zwykle dopadł najzwyczajniejszy w świecie leń.
Echh, postaram się to zmienić i ulepszać tego bloga, żeby się Wam miło czytało :) 

Sprawa, którą chcę poruszyć to paczuszka z biżuterią od Sevenays . Jak najbardziej polecam produkty przez nią wykonywane. Kontakt świetny, wysyłka równie szybka jak i dojście paczki. Wszystko idealnie zapakowane.


W paczuszce były 4 pary kolczyków i jedną bransoletkę. Wszystko jest pięknie wykonane. Fioletowe piórka pokochałam od razu ♥ Są zdobione brokatem, a na uszach wyglądają świetnie.

Druga para kolczyków to również piórka, tyle, że zielone.
Zawieszone są na długiej wstążce, wokół której "lata" stado jasno-zielonych motylków.
Zakładając je na ucho sięgają do końca szyi

Kolejnym wyrobem, który dostałam są
perełki na długich biglach. Tradycyjne, prosto wykonane, a jednak jakie ładne ;)

Dotarły do mnie również wkrętki w kształcie kwiatuszka.
Podczas podróży niestety uległy zniszczeniu,
ale udało mi się je "uratować" i jakoś się trzymają. 

No i czas na bransoletkę. Regulowana, elastyczna, z metalicznym połyskiem.
Gości już na mojej ręce od jakiegoś czasu.

Jak dla mnie rewelacja. Wszystko pięknie, ładnie. POLECAM :)
A Wam jak się podoba?

12 komentarzy:

  1. Super, na pewno będzie ci w nich ładnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę udane prezenty ;) Hehe dziękuję ślicznie bardzo mi miło ;* A paczuszka super, ma dziewczyna talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ! :) zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty! piórka<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać o aparacie :)! Mam Nikona D50.

    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz takie zdjęcia to zapraszam do Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. b.ładne :D

    zapraszam do mnie
    http://lifenataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak właściwie to wcale nie dodałaś mojego bloga do obserwowanych, więc albo jakieś niedopatrzenie, albo nie wiem ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze powiedziawszy nie podobają mi się jej wyroby :)

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)