Childhood

"Co­fasz się w przeszłość i znów jes­teś mały i bez­pie­czny, bez­pie­czny tak zu­pełnie, tak bez reszty,  jak dziec­ko w obec­ności ta­ty. Wciąż masz go przed ocza­mi - stoi w ciem­nych drzwiach, cichy  strażnik two­jego dzieciństwa - i śpisz snem is­to­ty naiw­nej, niewin­nej, niedoj­rzałej.  A kiedy do­ras­tasz, do­ciera do Ciebie, że bez­pie­czeństwo to było złudą, jeszcze  jed­nym dziecięcym wyob­rażeniem, tak jak roz­miar two­jego podwórka za domem."
Harlan Coben


Przy­pom­nij so­bie, jak wiele tra­cisz z każdym dniem. Życie prze­latu­je Ci przez pal­ce, a ty przeżywasz ogólny pa­raliż i nie możesz za­cisnąć dłoni. Dzieciństwo. Pie­cze­nie świątecznych cias­tek w moim do­mu. Od­pa­kowy­wanie pre­zentów. Pier­wszy śnieg. Pier­wsze święta. Pier­wsza miłość, po­całunek. Życie bieg­nie da­lej, a Ty zgu­biłaś bu­ty i nie jes­teś w sta­nie go do­gonić. Po­myśl, że dziś nie będzie jut­rem. Widzisz uśmiech małej dziew­czyn­ki, jaką byłaś? Pot­ra­fisz dos­trzec w niej swą przyszłość? Pot­ra­fisz dos­trzec swą piękną twarzyczkę, pok­rytą liczny­mi bruz­da­mi ? Nie? Życie poszło na bal. Ub­rało maskę, a ty nie pot­ra­fisz go roz­poznać. Sta­wiasz na śmierć, od­kry­wasz jej twarz i od­chodzisz. Od­chodzisz tak jak każde z nas. Tak, jak Ci których kochasz. 

Dzisiaj w roli głównej moja bratanica - Dominika :)
 

 | Sukienka - KLIK |

25 komentarzy:

  1. Cieszę się, bo moje dzieciństwo ciągle trwa!! :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wkroczyłam w "dorosłość", chociaż zupełnie się tak nie zachowuję ;)!

      Usuń
  2. Jaką masz kochaną bratanicę! Świetnie sprawdziła się w roli modelki<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś kiedyś musi przejąć tego bloga po ciotce :D

      Usuń
  3. jaka ona kochana :D prześliczne ma włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczną bratanice ! Świetnie wcieliła się w rolę modelki :)
    Cudowne zdjęcia i fantastycznie napisany post :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a twoja bratanica - modeleczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji wypróbowałam nowy obiektyw, haha :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i przesłodka bratanica *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominisia jak słodko wyszła :)
    ~ciocia A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jaka śliczna modeleczka! *-*
    A wpis genialny *o*

    chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekochane zdjęcia małej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju Karolina , to ja Monika z bloga mylifeasmonia.wordpress.com ( skomentowałaś mój post, z linku z Facebooka ) . Twój blog jest bardzo ładny, przejrzysty. Śliczne zdjęcia! <3 Bardzo ładnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, i śliczna dziewczynka! :)

    zapraszam http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/07/wypad-do-nowego-zoo-w-poznaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jaka urocza :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)