Bornprettystore + tidestore wishlist

W końcu doczekałam się swojej paczki z biżuterią. Całe szczęście, że przyszła przed sobotą, bo specjalnie na wesele zamówiłam sobie bransoletkę z diamencikami, pasującą do mojej sukienki. Uff! Niegdyś byłam niezłą maniaczką takich świecidełek. Jakiś czas temu odpuściłam i nie kupowałam żadnej biżuterii, aż do czasu, gdy współpracę zaproponowało mi BornPrettyStore - dałam się skusić na dział 'jewelry' i rezultaty możecie obejrzeć poniżej.

Współpraca przebiegała pomyślnie i złego słowa nie wypowiem na tę firmę. Bardzo podoba mi się podejście osoby, z którą korespondowałam.  Odpowiedź miałam po kilku godzinach lub na następny dzień, zawsze w przedziale 12h. Mogłam wybrać sobie dowolną ilość przedmiotów z kategorii 'jewelry & accessories. Chciałam najpierw sprawdzić firmę i wybrałam sobie trzy bransoletki, które zdobyły moje serce. Naszyjnik noszę zazwyczaj ten sam, połówkę serca oraz zawieszkę, którą dostałam jako prezent od chłopaka, a kolczyków mam całe mnóstwo, stąd mój wybór. Bransoletka poniżej ma 4 części (złotej karbowanej, sprężynki z kokardką, różowej ze wstążką i zwykłej z perełkami). Każdą z nich możemy nosić oddzielnie - dobra sprawa, bo czasem tylko jedna z nich pasuje nam do stroju.

Kolejna bransoletka to mój mały ulubieniec. Ma srebrny kolor i posiada diamenciki, które pięknie mienią się w słońcu. Wybrałam ją jako pierwszą, bo od razu zwróciła moją uwagę. Może dlatego, że idealnie pasowała do mojej sukienki weselnej? I tak oto, gdy tylko zawitała w progach mojego domu - jasne stało się, że idzie ze mną na wesele. Muszę przyznać, że miałam pewną obawę, że pod wpływem tych wszystkich skoków, uderzeń i zaczepień diamenciki nie wytrzymają próby czasu i po prostu poodpadają. Wiadomo jak to jest z tymi wyrobami. Miłe zaskoczenie - do tej pory (a minął już tydzień) stałego użytkowania - wszystkie ozdoby są na swoim miejscu i prezentują się doskonale.

No i ostatni mój zakup, który najmniej przypadł mi do gustu. Przyznaję - ma piękne zawieszki i ozdóbki w postaci kokardek i perełek, jednakże trochę mi nie podpasowała. Sama nie wiem czym jest to spowodowane, nie podoba mi się po prostu jej wygląd na nadgarstku. Kokardka jest moim zdaniem troszeczkę za duża i daje efekt takiego zatłoczenia. Na zdjęciu w sklepie prezentowała się zgrabniej i wyglądała na nieco mniejszą. Cóż, już powędrowała w ręce siostry, której spodobała się od razu po otworzeniu paczki, także znalazła swojego właściciela ;).

Jak się Wam podoba zamówiona przeze mnie biżuteria? Mieliście już kiedyś styczność ze sklepem BornPrettyStore? :) Poza tym mam dla Was kupon rabatowy -> KQTT10
 
 
Poza tym chciałabym Was zaprosić do odwiedzenia sklepu TideStore. Jest to sklep do którego mam duże zaufanie - nie zawiódł mnie z jakością, a ubranie przyszło naprawdę godne polecenia. Ostatnio zamówiłam strój kąpielowy, który służył mi przez całe lato i nadal nie stracił ani na kolorze ani na materiale - nie pruje się i nie blaknie.  Zachęcam do zajrzenia, bo warto!:)

53 komentarze:

  1. Piękna biżuteria!!!! Mam nadzieję, że dodasz zdjęcia outfitu z dnia ślubu :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak siostra mi jakies wyśle to owszem. I od razu zaznaczam - to nie mój ślub, bo tak ten komentarz zabrzmiał, hahah :)

      Usuń
  2. Super rzeczy, ja też zaczęła ostatnio współpracę z tą firmą i czekam na moją przesyłkę ;) Mam pytanie, ile czasu czekałaś na paczkę?

    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dość długo, około miesiąca.

      Usuń
    2. Trochę długo... Ale trudno :)

      Usuń
    3. Długo, długo. Podejrzewam, że ze względu na dużą liczbę osób, z którymi współpracują wysyłają najtanszą przesyłką. A że Polska jest daleko od Chin no to mamy rezultaty :)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :) i super różowa bransoletka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie najmniej podpasowała bransoletka numer 3, a mnie się podoba najbardziej :)
    Powodzenia ze współpracą :)

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie jestem fanem "plastikowych świecidełek", biżuteria ma być prawdziwa, czyli wykonana ze szlachetnych metali. Jednak jeżeli pasuje Ci do sukienki, to czemu nie ;-)

    Pozdrawiam.
    http://bartsdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwą mam także, ale miło czasem odskoczyć od rzeczywistości i kupić właśnie 'plastik'. Dla takiej sroki jak ja i totalnej maniaczki biżuterii - wszystko jest piękne, zwłaszcza jeśli się świeci. I najlepiej, żeby było różowe albo złote :D

      Usuń
  6. Prześliczna biżuteria... aż sama chciałabym mieć taką w domu :) ale nie mam bo sama gubię :) pozdrawiam.

    Www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy szkatułka i foliowe woreczki strunowe i wszystko jest na swoim miejscu. Chyba, że gubisz w trakcie noszenia. Pamiętam jak zgubiłam swoje złote kolczyki jak byłam mała. Ile płaczu było... (;

      Usuń
  7. Prześliczna biżuteria. Az zazdroszczę ze takiej nie posiadam :) pozdrawiam

    Www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria nie w moim stylu, ale ciuszki z Tidestore bardzo fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się najbardziej podoba sukienka, uwielbiam białe ubrania!:)

      Usuń
  9. Ładna ta biżuteria, zazdroszczę :) Jestem tu po raz pierwszy i twój blog robi ogromne wrażenie! Oby tak dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i mam nadzieję, że są to szczere słowa :)

      Usuń
    2. Ładne zdjęcia sama robiłaś ?

      http://edrin-game.blogspot.com/

      Usuń
    3. tak, sama. Zwykłą cyfrówką :)

      Usuń
  10. Piękne bransoletki i te ostatnie sukienki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym zgarneła dla siebie (: Ale nie martw sie! Tobie zostawiłabym buciki!

      Usuń
  11. uwielbiam błyskotki,a zwłaszcza na moich rękach prześliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja, choć do niedawna miałam zastój (;

      Usuń
  12. Ja również czekam na paczkę od nich :) Ładne bransoletki wybrałaś! :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! ;)
    http://napiorkowskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem biżuteria trochę oklepana ;p.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne bransoletki a najbardziej podoba mi się ta 1 <3
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletki nie moim guście, aczkolwiek jeszcze raz gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się czarna sukienka

    _______________
    ps. a u mnie? makijaż w zieleniach

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna biżuteria;)
    pozdrawiam cieplutko ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Co drugiej sukienki to jest śliczna :3 ja nawiązałam współpracę z tym sklepem w sesnie z born pretty store :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka z kropkami jest świetna :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jednak bardziej podoba biała chyba... :)

      Usuń
  21. swietne rzeczy ;)
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/warsztaty-muzyczne-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta srebrna bransoletka jest prześliczna! Ogólnie wszystkie z tych rzeczy są bardzo ładne, zwłaszcza ta czarna sukienka :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! <33

    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w tej ze wstążką:) poklikałam, jeśli chcesz u mnie też możesz haha. chętnie zobaczę potem Twój weselny outfit :D

    http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. hahahhahhaha, może dziwnie to zabrzmi ale nadal boję się zamawiać stamtąd rzeczy, chociaż ostatni płaszcz (na stronie też mają niezłe rzeczy!) mnie bardzo kusi! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne bransoletki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze bransoletki, poklikane. :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij! <3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam :))

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania - odwdzięczam się :)
    www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. to super, że przyszły Ci na czas:)
    świetne bransoletki, miałam kiedyś taką z diamencikami!

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna bransoletki :*
    Obs za Obs ? Jeśli tak to zacznij :)
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza bransoletka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne bransoletki! Ogromnie mi się podobają :3

    ♥ http://memoires-et-des-roses.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)