#48 Teardrops on my guitar

Gra na gitarze to od roku moja ogromna pasja. Wbrew pozorom, w ten krótki czas zdążyłam się wiele nauczyć i gram nawet te najtrudniejsze piosenki. Z instrumentem nie rozstaję się praktycznie wcale, zabieram ją na jakieś pikniki rodzinne czy gram na niej w wolnej chwili. 

Jako że jutro w szkole mamy Dzień Dziecka postanowiłam już zaplanować w co się ubiorę. No i na pierwszy ogień poszła moja ulubiona spódniczka z kloszowanym spodem. Do tego założyłam dawno zapomnianą niebieską bluzkę. Całość uzupełniłam balerinkami z second handu, naszyjnikiem z Tyro oraz kilkoma bransoletkami. No i oczywiście kapelusz, ponieważ większość dnia spędzę na (mam nadzieję) słońcu. 






Kapelusz - H&M
Spódniczka - sh
Buty - sh
Naszyjnik - Tyro
bluzka - no name

37 komentarzy:

  1. ale masz długie włosy :)
    zapraszam na nowy post ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie :) Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódnica. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bosko :d
    kapelusz mi sie najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw . ^^
    Ja też się jutro wybieram w spódniczce, oby pogoda nam dopisała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw i fajnie że nauczyłaś się grać na gitarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajaj, powinnaś wiedzieć, że gitary nie stawia się na ziemi, nawet samym spodem.. Mimo lakieru możesz zniszczyć instrument, może nie wizualnie, ale brzmieniem na pewno.. :<

    btw, co to za model?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna spódniczka!
    obserwujemy wzajemnie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdj, uwielbiam Taylor Swift ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo fotogeniczna,śliczne zdjęcia piękna! ;)♥
    zapraszam;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja :)
    Mogłabyś mi napisać od jakich utworów zaczynałaś się uczyć?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra stylizacja! Spódnica mi się podoba, a i ten kapelusz jest fajny :) Jeśli chodzi o biżuterię to sowa jest świetna. Piękne masz widoki za domem O: ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Veniti - piosenka, którą zagałam jako pierwszą była "Kołysanka dla nieznajomej - perfect".. Chwyty powtarzają się praktycznie cały czas. Bicie klasyczne (dół dół góra góra dół). Jeszcze łatwiejsza jest "czarny chleb i czarna kawa" oraz biesiadne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie :) kapeusz bardzo ci pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja i extra fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wyglądasz naprawdę rewelacujnie. Piękna spódnica ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękue Ci :) bardzo się ciesze, że podoba Ci się moja robota !
    Masz cudowną spodniczke !:) Gitara to świetny instrument ! zawsze chciałam nauczyć się na niej pogrywać, ale ostatecznie wygrały skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie u ciebie :) obserwuje !
    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. + mam jeszcze jedno pytanie . Gdybyś miała trochę czasu , opisz mi prosze na moim blogu jak zaczęłaś współpracować z różnymi firmami , jestem ciekawa :) dziekuje z góry .

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje :), problem z bloggerem postaran sie to naprawic i obserwować jak obiecałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny outfit ;)

    powróciłam do blogowania, zapraszam do mnie ;)
    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. GITARA, ACH GITARA! :D Fajny, letni look! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz:) Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podoba ten set , bo czuć od niego wiosenność :))

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)