#32 Przesyłka od German Dream Nails

 ENGLISH VERSION :)

Jakieś 4 dni temu otrzymałam przesyłkę od German Dream Nails, z którą nawiązałam współpracę.
Wszystko było ładnie zapakowane, a w środku znalazłam nawet fakturę, w której miałam wykaz przedmiotów i ich cenę. Bardzo mi się to spodobało.



Co znalazłam w środku?
  • szklany pilniczek do paznokci - jak dla mnie rewelacja. Szybko piłuje paznokcie i daje ładny kształt.  
  • torebeczka z 50 tipsami + klej - nie próbowałam i nie wiem czy wypróbuję. Co najwyżej będę pokazywać na nich lakiery do paznokcie, bo moje paznokcie są jeszcze za krótkie :)
  • Marker "balsam do skórek i paznokci" - super sprawa. Nie dość, że piękny zapach (kokos) to odżywia paznokcie. Moje pazurki nabrały koloru, połysku i prezentują się dobrze.
  • brokat do paznokci - niebieski, srebrny, złoty - jednym słowem - są bardzo ładne i myślę, że się przydadzą.

Jak się Wam podoba?


PRZEPRASZAM ZA SWOJĄ NIEOBECNOŚĆ, ALE MIAŁAM PROBLEMY ZDROWOTNE.

29 komentarzy:

  1. wszystko to wygląda świetnie i porządnie ;) czekam na recenzję balsamu w markerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wporzadku Skarbie, mam nadzieje ze juz sie dobrze czujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) fajnie że już jesteś
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy! :) bardzo fajne rzeczy, mam nadzieję, że zobaczę wynalazki z brokatami ^^
    zdrowiej ! <:

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki balsam do skórek :p + Koszula nie jest niebieska, a ciemno seledynowa. Bardziej podchodzi pod kolor zielony turkusowy, zielony itp. :)
    Mogę obserwować :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. brokat wygląda super- musisz pokazać go na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo tak <3 mango i wszelkie owocowe mgiełki uwielbiaam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wydaje się super ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, Kochana to ode mnie masz milion buziakow i najserdeczniejsze zyczenia powrotu do zdrowia! :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam taki pilniczek i go wręcz kocham ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyy Zakochana, wreszcie dodalam Twoje wloski do naszych zbiorow :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współpracy
    może zaobserwujemy .!
    pozdrawiam .!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo fajnie ^^ ciekawy blog .
    +Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! świetne produkty dostałaś !
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ! świetne produkty dostałaś !
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny blog i zestaw Wooow, na serio booski <33
    Zapraszam do mnie !

    + Obserwuję <3 (odwdzięczysz się?)

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw super:D bardzo fajny post:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie na ROZDANIE! :)
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje zapraszam do mnie ;)
    Mam pytanko jak zawierasz współprace bo ja jakoś nie wiem o co chodzi Jak byś mogła napisz u mnie na blogu . :)
    Z góry bardzo dziękuje za pomoc . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pierwszy raz użyłam szklanego pilniczka ( jakieś 6-8 lat temu) od tamtej pory nie umiem spiłować paznokcia niczym innym :)))
    Czekam na relację :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)