Zakupy + One Lovely Blog Awards

Turqusowa jest feeee, bo przez tydzień nic nie napisała.
Tak, tak, wiem. Ale cóż poradzić, że ostatnie dni wakacji spędzałam jak się tylko dało. Poza tym złapał mnie leń i nie chciał mnie puścić :D Wciąż jestem w jego sidłach.
Dzisiaj pokażę Wam tylko nabytki z tego tygodnia.

Tenisówki (14,99zł) - auchan.

Czarne tenisówki (15zł) - rynek

Trampki (20zł) - rynek
kocham te trampki, chociaż mam je dopiero kilka dni *-*

Krótkie spodenki WF (15zł) - rynek

Alladynki (20zł) - rynek
Kocham je, kocham je, kocham je. <3 

Balerinki (40zł) - pobliski sklep



Zostałam nominowana przez:
Dziękuję! :) 

7 rzeczy o mnie:
  1. Chcę zostać archeologiem. Jeżeli mi się to nie uda to chcę mieć przynajmniej pracę związaną z historią.
2. Urodziłam się 06 06.
3. Uwielbiam Dr. House
4. Jestem wredna i egoistyczna, ale potrafię być miła (jeśli chcę).
5. Nigdy przenigdy nie miałam na sobie pudru.
6. Jestem optymistką.  
7. Mam ogromne poczucie humoru.

Zmieniam zasady i nominuję tylko 5 blogów:

6 komentarzy:

  1. uwielbiam trampki i alladynki *-*
    zapraszam do komentowanai u mnie!
    kawaiineaudrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kolekcja tenisowek! zazdroszcze...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki numer 3 i baleriny bardzo mi się podobają. :) Ja skończyłam archeologię na UW ;) polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 2 trampki fajne: )
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)