True love

"Gdy­byś kiedy we śnie poczuła, że oczy mo­je już nie pat­rzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał."

Ich miłość była wyjątko­wa. Nie miała co do te­go wątpli­wości. Czy to nie żałos­ne, że każdy właśnie tak myśli? Gdy­by ka­zano jej wy­mienić rzeczy, których jest ab­so­lut­nie pew­na, na pier­wszym miej­scu pos­ta­wiłaby właśnie to.  Roz­pierała ją du­ma, gdy łapał ją za rękę, gdy szli gdzieś ra­zem. Na początku, ni­by przez przy­padek i trochę nieśmiało, później już pew­nie i bez zas­ta­nowienia.  Pa­miętała jak ją obej­mo­wał, gdy sie­dzieli w słońcu na tra­wie przy je­zio­rze. Było cicho, zielo­no, spo­koj­nie. W od­da­li widzieli syl­wetki ry­baków zarzu­cających wędki. Pot­ra­fili sie­dzieć tak godzi­nami, aż zachodzące słońce ka­zało im wy­nosić się do do­mu. Roz­ma­wiali, całowa­li się, pla­nowa­li wspólną przyszłość. Nig­dzie im się nie śpie­szyło, nie by­li znudze­ni swoim to­warzys­twem. Zi­mowe wie­czo­ry spędza­li w łóżku, siedząc pod grubą kołdrą, po­pijając gorąca her­batę. Mog­li tak leżeć w nies­kończo­ność. Ona leżała opar­ta o je­go klatkę pier­siową, on głas­kał ją po ple­cach, al­bo ba­wił się jej długi­mi włosa­mi. Zaśmiewa­li się do łez, oglądając głup­ko­wate ko­medie, czy nieuda­ne hor­ro­ry. Czas płynął tak wol­no i bez­tros­ko. Ich miłość nie osłab­nie, nie wy­gaśnie. 
#12.12.12r. - lovely date

| Szara bluza - KLIK | Czarna bluza - KLIK |

34 komentarze:

  1. Aż fajnie mi się czytało tego posta :3 Uwielbiam zdjęcia zakochanych *.* Słodko razem wyglądacie i muszę przyznać, że czasem też mi się marzy taka sesja zdjęciowa ;) Tylko problem w tym, że nie mam chłopaka :P Podoba mi się Twój wygląd bloga, a najbardziej nagłówek :3
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie! Przyjdzie czas na Ciebie :) <3

      Usuń
  2. Pierwsze co pomyślałam: Ona chodzi z Davidem Henrie?! :O Słodcy jesteście ;) Ja z moim Kamilem zaczęliśmy chodzić pół miesiąca później od was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, faktycznie! Są bardzo, bardzo podobni. Oglądałam Davida Henriego w wielu rolach, ale nawet mi się nie skojarzyło z moim Łukaszem. Wytrwałości, Ola :* <3

      Usuń
  3. cudownie wyglądacie na tych zdjęciach,świetna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, cudnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post <3 kocham zdjęcia zakochanych, to takie słodkie :) Szczęscia :* http://anorexiawkurwica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale będą śliczne dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby zdrowe, i oby w przyszłości :D

      Usuń
  7. Ale piękne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy jesteście! :) Takich par, które są PEWNE, coraz bardziej brakuje, dlatego tym bardziej gratulacje i oby Wasza przyszłość była taka, jaką ją planujecie :*
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Anastazja
    http://anastazja-bloguje.blogspot.com/2015/08/23-fakty-o-23-lo-w-odzi.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! <3 wytrwałości i jeszcze więcej miłości!!

    http://proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za życzenia ślicznie dziekujemy :*

      Usuń
  10. Słodko razem wyglądacie! *o*
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczo razem wyglądacie, szczęcia!
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  12. Tekst świetnie się czyta! ^^ Ślicznie wyglądacie! ;*
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjęcia, urocze :)
    kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście słodcy. Życzę szczescia !!! Pozdrawiam www.claudiiineelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. These pictures are so sweet! You look very happy :) Thanks for the nice visit to my blog. Following you for sure :) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zdjęcia, dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ogromnie podoba mi się przedostanie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to opisałaś :) Nie ma nic piękniejszego niż miłość :) Ja i mój chłopak uważamy, że jest ona darem, ponieważ nie każdemu udaje się ją znaleźć, nierzadko przez całe życie... Dlatego trzeba ją pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje. Pięknie to przedstawiono. http://of-girls1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


~Proszę, abyś zostawił w komentarzu adres swojego bloga. Łatwiej jest mi go skopiować, niż klikać w Twój profil. Jest to dla mnie większa wygoda ♥ :)